رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تمهیدات ترافیکی در شب‌های قدر خبر داد.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق گفت: در هفته جاری که مقارن شده با شب‌های قدر همکاران ما در پلیس راهور از ساعت 22 هر سه شب قدر تا سحر در آماده‌باش 100 درصدی به سر می‌برند.
 
وی در ادامه بیان کرد: پرسنل پلیس راهور حضور کاملی در جهت برقراری امنیت نظم و انضباط در اطراف محل‌های برقراری مراسم شب‌های قدر از جمله مساجد و حسینیه‌ها دارند.
 
این مقام انتظامی اظهار داشت: رانندگان می‌بایست در این شب‌ها در پارکینگ‌هایی که تعبیه شده وسایل نقلیه خود را به صورت مورب پارک نموده تا حجم و ظرفیت زیادی از خودرو در پارکینگ‌ها بتوانند پارک شوند.
 
 سردار رحیمی اذعان کرد: برای موتورسیکلت‌ها مراکزی پیش‌بینی شده تا راکبان بتوانند موتورهای خود را در این فضاهای تعبیه شده پارک کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: باتوجه به استقبال و حضور شهروندان در مسجد ارگ ،مهديه تهران و حسينيه حضرت رقبه در اين شب ها تمهيدات ترافيكي لازم براي حضور و برگزاري هرچه باشكوه تر مراسم ليالي قدر پيش بيني شده است.
 
وی در خاتمه با اشاره به توقف خودروها در این شب‌ها تصریح کرد: در محله‌ها و اطراف مساجد و حسینیه‌ها که شهروندان تجمع نموده‌اند از توقف و پارک کلیه وسایل نقلیه جلوگیری شود.
برچسب ها: رحیمی ، ترافیک ، راهور ، تهران ، مسجد ، ارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار