فرماندار دماوند گفت: برنامه اسرائیل گسترده ‏تر از فلسطین است و برنامه نیل تا فرات را دنبال می‏ کند و با راهپیمایی‏ های گسترده ‏ای که در کشورهای اسلامی برگزار می‏ شود، اسرائیل دیگر نمی ‏تواند مظلوم‌ نمایی کند.

سعید افشار نادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: اسرائیل برای منطقه یک خطر جدی است و مردم بار دیگر در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را از این غده سرطانی اعلام می ‏کنند.

وی ادامه داد: باید از خود این سئوال را داشته باشیم که چرا باید به رژیم صهیونیستی اعتراض کرد و وقتی به پاسخ درست رسیدیم، برای برگزاری پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس برنامه‏ ریزی کنیم.

افشار نادری افزود: نخستین پاسخی که به آن می ‏رسیم، این است که طبق آموزه‏ های دینی و در اندیشه امام خمینی (ره)، مسلمان نباید مقابل ظلم به عده‏ ای دیگر از مسلمانان سکوت کند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: پاسخ دوم و مهم‏ تر، این است که اسرائیل نه تنها برای فلسطین، بلکه برای منطقه و جهان خطر بزرگی است و اگر دقت کنید در هر جای منطقه و ایران اسلامی، ناامنی و جنگ و درگیری یا اختلافی رخ می‏‌ دهد، نقش اسرائیل در آن به وضوح دیده می‏ شود.

وی ادامه داد: امسال مسیر راهپیمایی روز قدس در دماوند تغییر کرده و مسجد محله قاضی نقطه پایانی راهپیمایی است.

افشار نادری تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، در سال‌ جاری شروع راهپیمایی روز جهانی قدس در دماوند طبق معمول هر سال خواهد بود.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: این راهپیمایی در سایر شهرها نیز از میدان اصلی آنها به سمت مصلای نماز جمعه برگزار می ‏شود.

وی ادامه داد: امسال تغییراتی در شهر دماوند رخ داده است و بر اساس این تصمیمات، مقصد راهپیمایی مصلای نماز جمعه این شهر نیست.

افشار نادری افزود: مقصد نهایی راهپیمایی روز جهانی قدس در دماوند، امسال به مسجد محله قاضی تغییر یافته است./س


برچسب ها: اسرائیل ، فرات ، نیل ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.