سرمربی اهل کرواسی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: وضعیت نامطلوب آب و هوای قم در شکست ملوان مقابل صبا تاثیر گذار بود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دراگان اسکوکیچ در کنفرانس خبری پایان دیدار تیمش با صبای قم از هفته نخست فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تصریح کرد: شروع ما خیلی بد بود و ما در خط دفاعی اشتباهات بسیار زیادی داشتیم.

وی ادامه داد: ما در 15 تا 20 دقیقه اول نیمه نخست این بازی فشار زیادی را در مقابل حملات تیم فوتبال صبای قم تحمل کردیم، در مورد صحنه پنالتی صحبت نمی کنم اما بعد از پنالتی نیز که به گل خوردن تیم ما و همچنین از دست دادن یک بازیکن کلیدی تیم انجامید، کار ما سخت تر هم شد.

سرمربی کروات تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اضافه کرد: آب و هوای اینجا بسیار گرم و نامساعد بود و بر روی کیفیت بازی تیم ما تاثیر داشت، با این حال بعد از 10 نفره شدن انسجام خود را از دست ندادیم و دیدید که بازی خوبی هم ارائه کردیم.

وی یاد آور شد: به تیم صبای قم تبریک می گویم که توانست در این دیدار پیروز شده و سه امتیاز را از ما بگیرد، اما من معتقدم وقتی پیروز می شوی نباید به آسمان پرواز کنی و وقتی می بازی نباید فکر کنی که کار تمام شده و سقوط کرده ای.

اسکوکیچ در ادامه در پاسخ به سئوالی که به عملکرد مازیار زارع کاپیتان تیم ملوان در این دیدار اشاره داشت: تصریح کرد: به نظر من مازیار در این دیدار خوب کار کرد و وظایف خود را به خوبی انجام داد، شاید شرایط آب و هوای اینجا روی کار وی تاثیر منفی هم داشت.

لازم به ذکر است: تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در نخستین دیدار خود از لیگ سیزدهم با یک گل مغلوب تیم فوتبال صبای قم شد./س

برچسب ها: قم ، دلیل ، شکست ، هوا ، نامطلوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.