رودهن/

راهپیمایی روز قدس یکی از نمادهای وحدت بین تشیع و تسنن است

امام جمعه دماوند گفت: راهپیمایی روز قدس یکی از نمادهای وحدت بین تشیع و تسنن و کنار گذاشتن تعصب ‏ها و مرزهاست.

حجت‏ الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: یکی از ابعاد مسئله فلسطین و قدس، ایتام و بی ‏پناهان مسلمانی هستند که توسط رژیم غاصب صهیونیستی، خانه و خانواده خود را از دست داده‏ اند.

وی ادامه داد: امروز وقتی اخبار را پیگیری می ‏کنیم، می‏بینیم که رژیم غاصب صهیونیستی نه تنها به پدر و پسری که در آغوش هم و در پناه یک بشکه مخفی شده بودند، با بی ‏رحمی تمام شلیک می ‏کند، بلکه می‏بینم آنها حتی یک کودک پنج ساله را به بهانه سنگ ‏اندازی به سربازانشان دستگیر می‏ کنند.

علاءالدینی افزود: امسال در حالی راهپیمایی قدس را برگزار می‏ کنیم که هم از جهت داخلی و هم از نظر بین ‏المللی شرایط خاصی داریم.

امام جمعه دماوند به وضعیت حاکم در مصر اشاره کرد و گفت: دشمنان می ‏خواستند برنامه شبیه به آنچه در مصر اتفاق می ‏افتد، را در ایران هم پیاده کنند؛ اما موفق نشدند و ما با حضور در این راهپیمایی بار دیگر وحدت و یک ‏دلی ملت ایران را به دشمنان نشان خواهیم داد.

وی ادامه داد: تمام حرکت‏ هایی که در سطح بین ‏المللی انجام می‏شود، برای این است که نگاه‏ ها از اسرائیل برداشته و روی سوریه، عراق و مصر متمرکز شود.

علاءالدینی با اشاره به اینکه با وجود بحران‏ های اقتصادی و اجتماعی در آمریکا، دیگر اسرائیل از مرکز توجه خارج شده است، افزود: با این وجود، اسرائیل تنها مانده و به سوی نابودی خواهد رفت./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.