فرماندار دماوند گفت: روز قدس، مبارزه با استكبار جهاني و حمايت از ملت هاي آزاده و مستضعف جهان است.

سعيد افشارنادري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به اهميت اين روز و حمايت از مظلومان اشاره كرد و گفت: در مكتب نوراني اسلامي و انديشه هاي امام خميني (ره) ظلم ستيزي يكي از ويژگي هاي بارز است و ما به عنوان يك مسلمان انقلابي پيرو اين مكتب هستيم و بايد نسبت به جنايت هاي رژيم غاصب صهيونيستي اعتراض داشته باشيم.

وي بيان كرد: در همه جنايت هاي بشري و اتفاق ها و نا امني هاي منطقه و جهان مي توان به وضوح دستهاي پليد رژيم صهيونيستي را مشاهده كرد كه براي امنيت جهان يك خطر محسوب مي شود.

افشار نادري افزود: نبايد روز قدس را منحصر به مساله فلسطين و درگيري آنان با اسراييل غاصب دانست، بلكه اين موضوع به همه مسلمانان و جهان اسلام با رژيم صهيونيستي مربوط مي شود و همه امت اسلامي بايد در اين اعتراض سهيم باشند.

وي گفت: خطر اسراييل تنها براي كشورهاي منطقه و همجوار نيست، بلكه خطر آن در انديشه شكل گيري اين رژيم يعني گسترش حكومت جعلي خود از نيل تا فرات است.

اين مسوول روز قدس را روز مهمي براي جهان اسلام خواند و بيان كرد: اين روز كه يكي از يادگارهاي ماندگار امام خميني (ره) است، توانست بسياري از نقشه هاي شوم صهيونيستها و متحدان آنان را نقش برآب كند، زيرا قبل از آن با ابزارهايي كه در اختيار آنان بود مي خواستند مظلوم نمايي كنند.

فرماندار دماوند تأكيد كرد: امسال نيز پرشكوه تر از ساليان گذشته راهپيمايي روز قدس در شهرستان دماوند همگام با ديگر نقاط كشور برگزار خواهد شد تا بار ديگر بتوانيم توطئه دشمنان را خنثي كنيم./س


برچسب ها: قدس ، استکبار ، مستضغف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.