رئيس كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان فيروزكوه از راه اندازي كارگاه توليد تابلو فرش در اين شهر خبر داد.

مهدي شعباني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار كرد: با رهنمودهاي مقام معظم رهبري و تاكيد مديران و مسوولان كميته امداد، مسير امروز اين نهاد مقدس اشتغال و خودكفايي است و هر سال توجه و عنايت بيشتري نسبت به اين موضوع مي شود.

وي گفت: اين كارگاه به منظور آموزش، خوداتكايي معيشتي، صيانت از عزت نفس و تقويت بنيان خانواده هاي عضو جامعه هدف كميته امداد راه اندازي شده است.

شعباني بيان كرد: مدرس اين دوره كه از مددجويان فيروزكوهي و عضو جامعه هدف اين نهاد است، سال گذشته به يك دوره آموزشي شش ماهه اعزام و موفق به دريافت گواهي نامه آموزش توليد تابلو فرش شد.

وي خاطرنشان كرد: با حمايت كميته امداد، تمام ملزومات لازم براي اجراي يك دوره آموزشي توسط اين مربي فراهم شده است.

رئيس كميته امداد فيروزكوه افزود: بحمدالله شرايط لازم براي اشتغال همه مددجويان فراهم شده و شرط اصلي و نخست آن علاقه مندي و سعي در مهارت آموزي است.

وي يادآور شد: با اتمام مراحل استعدادسنجي و آموزش در اين كلاس ها، تسهيلات لازم در اختيار مهارت آموزاني كه اين دوره را با موفقيت طي كرده باشند، قرار مي گيرد و پس از آن نيز كميته امداد با نظارت بر طرح ها و حتي بازاريابي فروش محصولات نهايي آنان، مهارت آموزان را ياري خواهد كرد.

شعباني ادامه داد: مهارت آموزان در تمام مراحل از حمايت هاي كميته امداد بهره مند هستند تا هدف اصلي كه ايجاد اشتغال پايدار و مولد است، فراهم شود.

وي بيان كرد: كميته امداد با حركت كردن پا به پاي جامعه هدف خود، راه رسيدن به رشد، موفقيت، تعالي و كرامت انساني را نشان مي دهد.

در زمان حاضر ۱۵ نفر در نخستين دوره اين كارگاه نام نويسي كرده اند و مشغول فراگيري آموزش ها هستند./س


برچسب ها: گارگاه ، تولید ، تابلو ، فرش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.