فرماندار دماوند گفت: حفظ تداوم در خدمتگزاری به مردمی که همواره حمایت خود را به نظام و دستاوردهای آن به نمایش گذاشته اند، سرلوحه کارها قرار گیرد.

ˈسعیدافشارنادریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به نقش مهم شورای اداری اشاره کرد و گفت: مسوولان باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری در جمع هیات دولت دهم، افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود به ویژگی های مثبت دولتهای نهم و دهم اشاره فرمودند که باید آنها را سرلوحه کار خود در ارائه خدمات مطلوب به مردم قرار داد.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: دشمن در یک سال گذشته سعی داشت با تحریم و توطئه های پلید خود ملت ایران را از اهداف ارزشمند نظام و ولایت دور کند و حضور حداقلی را در خلق حماسه سترگ 24 خرداد به ارمغان آورد، ولی ملت ایران با حضور گسترده خود تمام توطئه های دشمن را نقش برآب کردند.

وی بیان کرد: ملت ایران با حضور حماسی خود نشان داد که توطئه ها و دسیسه های دشمن در برابر قانون که مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری نیز بود، هیچگونه ارزشی نخواهد داشت که به فضل الهی نیز شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و ایمن در کشور و نیز شهرستان دماوند بودیم و باید از تمام دست اندرکاران خلق این حماسه به ویژه مردم تشکر کنیم.

افشارنادری بیان کرد: امروز وظیفه ما حمایت از منتخبان ملت است تا با همدلی و همراهی بتوانیم ناامیدی را در دل دشمن پرورش داده و ایران اسلامی را به سوی توسعه هدایت کنیم.

وی در ادامه به اولویت های شهرستان دماوند در سه ماهه دوم سال اشاره و خاطرنشان کرد: تامین آب شرب و مقابله با کمبود آب کشاورزی، توجه به طرح های هادی روستایی، مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز، توجه به تامین زیرساخت ها، نظارت بر تنظیم بازار و قیمت ها، توجه به اتمام واحد های نیمه کاره مسکن مهر، مبارزه با مواد مخدر، حمایت در جهت توسعه شهرک های صنعتی، توجه به اوقات فراغت، اجرای پروژه های نیمه کاره، بهداشت و... از جمله اولویت های منطقه است که مورد توجه مسوولان قرار گیرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.