جدید ترین رده بندی برترینهای جودو جهان،

محجوب در مکان پنجم جهان ایستاد/ بهترین مکان در تاریج جودوی ایران

محمدجواد محجوب جودوکار وزن منفی 100 کیلوگرم کشورمان در جدیدترین رده بندی برترین های جودو جهان با 1058 امتیاز تا جایگاه پنجم جدول بالا آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طبق جدیدترین رده بندی برترین های جودو جهان که از سوی فدراسیون جهانی جودو منتشر شده است، "محمدجواد محجوب" بعد از درخشش در رقابتهای مسکو و کسب مدال طلای این پیکارها، موفق شد با 1058 امتیاز تا جایگاه پنجم صعود کند .
 
رتبه وی بهترین مکانی است که یک جودوکار ایرانی از زمان تشکیل رنکینگ جهانی به خود اختصاص داده است .

در وزن محجوب 100(- کیلوگرم) ، گرول هنک از هلند با 153 امتیاز اول است، ممدوف از آذربایجان ، کارپلاک از جمهوری چک و رمزالدین سعیداوف به ترتیب در مکانهای دوم تا چهارم قرار دارند.

براساس این گزارش، در وزن 60- کیلوگرم ، "بهزاد وحدانی" با تنها پیروزی خود روی تاتامی مسکو 108 امتیاز شد و با 39 پله صهود به مکان 81 رسید. "احسان بهرامیان" هم با 10 امتیاز چهار پله صعود داشت و به خانه 195 رسید.
در وزن 66- کیلوگرم ، در بین 100 جودوکار اول حضور ندارد.

در وزن 73- کیلوگرم ، "سعید ملایی" با 88 امتیاز در مکان 95 قرار گرفت. او نسبت به رده بندی ماه قبل چهار پله سقوط کرده است. در این وزن "الیاس علی اکبری" با 76 امتیاز در مکان 104 قرار کرفت.

در وزن 81- کیلوگرم ، "امیر قاسمی‌نژاد" با 286 امتیاز و سه پله سقوط نسبت به ماه قبل در خانه 38 ایستاد.
 
در وزن 90- کیلوگرم، "محمد جمالی" آسیب دیده که مدتی است در رقابتهای برون مرزی حضور ندارد با 94 امتیاز و 5 پله سقوط نسبت به ماه قبل در مکان نود چهارم قرار گرفت.

در وزن 100+ کیلوگرم ، "محمد رضا رودکی"، کاپیتان تیم ملی که به دلیل آسیب دیدگی حدود یکسال است از میادین بین المللی دور است با 174 امتیاز در مکان پنجاهم قرار گرفت.( او نسبت به رده بندی ماه قبل دو پله سقوط کرده است.) در این وزن "جعفر پهلوانی" با 64 امتیاز در مکان نود ور یکم ایستاده است./مح
برچسب ها: جودو ، محجوب ، مسکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار