از فروشگاه هاي بزرگ و زنجيره اي خريد نکنيد، چون وقتي پا به چنين فروشگاه هايي مي گذاريد در آن جا هر چه هست جارو مي کنيد و تازه پاي صندوق مي فهميد چي کار کرده ايد و بايد چقدر پول دهيد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگر بخواهيم رو راست باشيم بايد بگوييم برخي دختران جوان آرزو دارند آن شاهزاده اسب سواري که به خواستگاري شان مي آيد پولدار باشد؛ اما خب خيلي هايشان هم مي دانند که پول ضامن خوشبختي شان نيست پس ترجيح مي دهند با يک مرد با شخصيت تر ازدواج کنند ولي هميشه در ته ذهن شان آرزوي يک زندگي مرفه و بدون دغدغه وجود دارد.

ما مي خواهيم به شما بگوييم اگر شوهرتان پولدار نيست اصلا مهم نيست چون شما مي توانيد به او کمک کنيد. نقش خود را دست کم نگيريد، مي توانيد با يک مديريت خوب وضعيت اقتصادي خانواده را متحول کنيد به خصوص در اين روزها که با هزينه هاي سرسام آور، کمتر خانواده اي قدرت پس انداز را دارد و ذخيره يک پس انداز امن و مطمئن بدون استفاده از مراکز مالي کمي بعيد و در حالت خوش بينانه زمان بر به نظر مي رسد پس شما بايد با مديريت درست هزينه هاي زندگي همه چيز را متحول کنيد.

قرار پولدارشدن بگذاريد

همه ما طرز تفکر خاصي درباره پول و پولدار شدن داريم و همين تفکر به صورت ناخودآگاه در زندگي دنبال مي شود. اين نوع طرز تفکر، مي تواند شما را به پول نزديک تر يا از آن دورتر کند.

پس انداز پول کار دشواري است؛ اما نبايد با اين طرز تفکر غلط براي خود محدوديت ايجاد کنيد؛ بنابراين اگر در زندگي خود به دنبال موفقيت هستيد، نحوه تفکر خود روي پول و افراد پولدار را تغيير دهيد و سعي کنيد به همراه همسرتان برنامه اي عملي براي رسيدن به آن تنظيم کنيد.

از فروشگاه هاي بزرگ خريد نکنيد

يک پيشنهاد اين است که از فروشگاه هاي بزرگ و زنجيره اي خريد نکنيد، چون وقتي پا به چنين فروشگاه هايي مي گذاريد در آن جا هر چه هست جارو مي کنيد و تازه پاي صندوق مي فهميد چي کار کرده ايد و بايد چقدر پول دهيد.

 بنابراين اول از همه سعي کنيد براي خودتان يک فهرست خريد آماده کنيد و تصميم بگيريد فقط چيزهايي را که در فهرست است بخريد، همچنين اگر مصرف بالايي داريد، مي توانيد از عمده فروشي ها خريد کنيد تا ارزان تر برايتان تمام شود يا حتي مي توانيد از عمده فروشي مثلا يک کارتن پودر رختشويي بخريد و آن را با مادر يا مادرشوهر خود قسمت کنيد و پول آن را نصف بپردازيد.

پول خردهاي ارزشمند

معمولا اگر در جيب مردها پول خرد وجود داشته باشد همه را بيهوده خرج مي کنند بدون اين که هيچ يک از احتياجات خانه را برآورده کرده باشند.

 شما مي توانيد با شوهرتان قرار بگذاريد که همه اين پول ها را جمع کنيد تا در آخر هر ماه يک پول حساب نشده براي پس انداز به وجود بيايد مثلا مي توانيد يک قلک بخريد و هر چه پول خرد است در آن بريزيد و البته بايد شما پول خردهاي شوهرتان را هم بگيريد چون به احتمال زياد او فراموش خواهد کرد که پول خردهايش را در قلک بيندازد. با اين کار ديگر با پول خردها هله هوله هم نمي خريد که چاق شويد و سلامت تان به خطر بيفتد.

تخصص شوهر شما چيست؟

با چند سال زندگي با شوهرتان آنقدر شناخت از او به دست مي آوريد که بفهميد در چه زمينه اي بيشتر تخصص دارد و استعدادش در چيست؟ شما به عنوان فردي که او را از بيرون مي بينيد بايد بکوشيد جنبه هاي مثبت او را تقويت ،موارد ضعيف را در اولين فرصت ممکن شناسايي و به اصلاح آنها کمک کنيد تا بتواند در بهترين حرفه اي که مي تواند فعاليت و درآمد بيشتري کسب کند، همچنين بايد به او کمک کنيد براي خود نقشه اي براي تبديل شدن به فردي برجسته در حرفه خود بسازد تا هم شما و هم خودش بتوانيد رشدش را در کار ارزيابي کنيد./زندگي ايده آل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
TEARA
۱۳:۴۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
باسلام
میخواستم از این سایت خوب و پر محتواتون تشکر کنم. روی هر لینک که کلیک میکنی مطالبی بهتر از مطالب لینک قبلی می تونی مطالعه کنی. واقعا هرکی تشکر نکنه، البته به نظر من، کم لطفی کرده.
آخرین اخبار