مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: عدم توجه به قشر محروم و نیازمند در هر جامعه ‏ای عصیان‏ های اجتماعی بیشماری را در پی خواهد داشت.

تبارک سبحانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: خوشبختانه امروز تمام اهداف امام خمینی (ره) برای تشکیل کمیته امداد محقق شده است.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی، نخستین کمیته ‏ای که تشکیل شد، کمیته انقلاب بود و بعد از آن با دستور امام خمینی (ره)، کمیته امداد برای کمک به نیازمندان و محرومان پا به عرصه وجود گذاشت.

سبحانی افزود: به اعتقاد بنده، کمیته امداد قبل از سال 58 در سال 56 زمانی که امام به افرادی متدین و معتمد دستور دادند به خانواده ‏های اعتصاب‏ کنندگان شرکت نفت آبادان رسیدگی و مشکلات مالی ‏شان حل شود، تشکیل شده بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران تصریح کرد: اکنون پس از 34 سال از تشکیل این نهاد مقدس، خوشحالیم که اعلام کنیم به تمام اهداف امام خمینی (ره) برای تشکیل کمیته امداد رسیده‏ ایم.

وی ادامه داد: انقلاب ‏های عربی از تونس با خود سوزی یک جوان دست ‏فروش که از نظر معیشتی جانش به لبش رسیده بود، شروع شد و این دست‏ فروش فقیر با آتش زدن خود، بن علی و قذافی و مبارک را هم آتش زد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.