سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز مشکل هافبک بازی ساز داریم و به شرایط ایده‌آل و خوب نرسیدیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی تیمش   مقابل گسترش فولاد  در شهر تبریزاظهار داشت :  به رسول خطیبی تبریک می‌گویم که با تیمی گمنام با این شرایط مقابل قهرمان فصل گذشته  قرار گرفت .  آنها قطعا شرایط سخت‌تری را در ادامه راه تجربه خواهند کرد و این تازه ، شروع راه برای خطیبی و تیمش بود . در حال حاضر نمی‌شود تیم‌ها را ارزیابی کرد چون تا چند هفته ابتدایی تیم‌ها جا نیفتاده‌اند ولی گسترش به زیبایی بازی کرد و به نظر من چیزی از حریفان دیگر استقلال کم نداشت.
 
سرمربی تیم استقلال در خصوص رویارویی اش با خطیبی گفت: باید بگویم خوشحالم که یک سرمربی جوان به فوتبال ما اضافه شد و از زنوزی ، سمندر و حسین‌زاده باید تشکر کرد که به چنین مربی جوانی بها دادند.

قلعه نویی در خصوص عملکرد بازیکنان جدید تیمش گفت: بازیکنی مثل نوری سال گذشته در شرایط بازی بوده اما جمشیدیان و قاضی این شرایط را نداشتند و بازی به بازی بهتر می‌شوند .  یک مربی باید به بازیکنانش فرصت دهد.

 قلعه‌نویی در مورد عدم حضور نکونام در این بازی و نحوه ارتباطش با وی در ادامه فصل  گفت: من مشکلی با نکونام  ندارم اگر هم او اینجا نیست به این دلیل است که از تمرینات دور بوده و باید آماده‌تر شود. در مجموع اعتقاد دارم برای فوتبال ملی زحمت کشیده و علاقمند بود که در استقلال بماند و من هم از وی استقبال کردم ، بخصوص که تجاربش برای تیم مفید است.

سرمربی تیم استقلال در مورد  نبود هافبک بازی ساز نیز گفت: باید به جمشیدیان و لاوره فرصت بدهم .دو سال تجربه کار با جمشیدیان ثابت کرده می توانم به او اعتماد کنم . اگر او به شرایط آرمانی برگردد به ما کمک می‌کند که شرایط بهتری را در ادامه بازی ها داشته باشیم . البته نبود هافبک بازی ساز برای ما نقطه ضعف نیست که بخواهم غصه بخورم . هرچند قبول دارم که امروز مشکل بازی‌سازی داشتیم و این موضوع مشهود بود.

قلعه نویی تاکید کرد: استقلال تلاش می‌کند که پول بازیکنانش را بدهد اما خیلی از بازیکنان از من قلعه‌نویی بیشتر پول گرفته‌اند پس من  هم باید بگویم به خاطر مسائل مادی کار نمی‌کنم . البته ترجیح می دهم در مورد مسائل مالی فعلا نه فکر خودم ونه بازیکنانم را مشغول نکنم  چون تمرکز برای بازی از حاشیه مهمتر است  .  

قلعه نویی در خصوص اینکه ساموئل به جای جباری به میدان رفته است گفت: این دو بازیکن ارتباطی به هم ندارند چون ساموئل هافبک دفاعی بود.
 
سرمربی تیم استقلال در ادامه ضمن گلایه از شعار‌های تماشاگران علیه وی گفت: سالی که از تراکتور‌سازی رفتم حتی به این تیم لیست هم دادم ولی نمی‌دانم امروز چرا این شعارها را دادند. البته من این شعارها را به نام فرهنگ و مردم آذربایجان نمی‌گذارم و شما نباید همه انسان‌ها را یکسان قرار بدهید . عده‌ای گفتند به خاطر رودریگو توزی علیه من شعار می‌دهند اما این بازیکن سال اول هم قصد داشت از تبریز برود و در استقلال هم که بود تیم ما را رها کرد .این بازیکن اخلاق خاصی  هم داشت.

خبرنگاری پرسید شاید به خاطر رفتن شما از تبریز این شعارها را می‌دهند که قلعه‌نویی گفت: من اگر می‌خواستم از اینجا بروم لیست نمی‌دادم. این مسائل نیست.    موضوع صادقی و اکبر‌پور هم ربطی به من ندارد.  آنها جزئی از استقلال بودند که به  خواست خود به تیمشان برگشتند. من این مسائل را قبول ندارم.

قلعه‌نویی در خصوص بازیکنان ملی‌پوش این تیم و تفاوت آنها در استقلال گفت: رسیدن به تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و بستگی به مدیریت یک مربی دارد. خوشحالم که استقلال و فکر استقلال در رفتن تیم ملی به جام جهانی تاثیر داشت و بازیکنان ملی‌پوش ما به باشگاهشان هم عرق دارند. ما بهترین سرمایه دروازه‌بانی را  نیز داریم. اگر بازی استقلال و دینامو کیف را ببینید متوجه می‌شوید که حسینی یکی از آینده‌های فوتبال این مملکت است و دروازه‌بانی او شبیه به عابد‌زاده است. هیچ کجای دنیا روی دوگلر سرمایه‌گذاری نمی‌کنند و حتی بایرن‌مونیخ روی یک دروازه‌بان سرمایه‌گذاری می‌کند حتی رئال مادرید با کاسیاس نیز همین شرایط را دارد.

 

برچسب ها: تیم ، بازی ، گسترش ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ErmiA
۱۷:۱۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۲
پیروزی استقلال رو به همی طرفدارای اس اس تبریک میگم .
به امید برگشتن سیدمهدی رحمتی به تیم ملی ...
آخرین اخبار