سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: برد این بازی برای ما رقم خورده بود. کاش کسی در فدراسیون از ما حمایت می کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران رسول خطیبی پس از شکست دو بر یک گسترش فولاد مقابل استقلال عنوان کرد:  در نیمه اول بازی را طوفانی‌ شروع کردیم و به گل رسیدیم اما متأسفانه پس از آن بازیکنان عقب کشیدند. ما آنها را به جلو هدایت می‌کردیم و سعی کردیم که عمق دفاع خود را به خوبی ببندیم اما استقلالی‌ها از کنار فشار آوردند و گل اول را به ثمر رساندند.

خطیبی گفت: ما از لحاظ فوتبالی از استقلال بیشتر موقعیت داشتیم . برای بازی اول امیدوار بودیم که سه امتیاز را کسب کنیم اما دو اشتباه داشتیم یک گل روی ارسال دریافت کردیم و یکی هم روی اوت بود که بازیکن حریف را رها کرده بودیم. تیم رقیب هم از این موقعیت استفاده کرد و توانست  سه امتیاز را بگیرد.
 
سرمربی گسترش فولاد با اشاره به حواشی به وجود آمده در مورد پیشنهاد استقلال به سعید آقایی یادآور شد: در تاریخ فوتبالی و در دنیا جایی وجود ندارد که دو سه روز قبل از بازی مربی تیم حریف با مسئولان باشگاه و خود بازیکن صحبت کند. این چه معنایی دارد که مربی حریف در مصاحبه‌ها دائم نام سعید آقایی را مطرح می‌کند کجای دنیا سه روز قبل از بازی اعلام می‌کنند که ما او را می‌خواهیم.
 
سرمربی گسترش فولاد در مورد اینکه چرا از بازیکنی که استقلالی‌ها مد نظرشان بود استفاده کرده، اظهار داشت:او در بازی‌های دوستانه تأثیرگذار بود و در تمرینات هم به خوبی کار می‌کرد. نمی‌شد من به یکباره پس از یک ماه حضور او در ترکیب او را کنار بگذارم اگر این کار را می‌کردم کلاً فوتبالش تا آخر فصل خراب می‌شد.   دو سه روز قبل از بازی برای او حاشیه درست کردند او هم بازیکن جوانی است. فکر او را خراب کردند و او هم چون بازیکن جوانی است ، نباید در  حاشیه می ماند . به نظرم این کار درستی بود.
 
وی در ادامه  تأکید کرد: سرپرست استقلال که در کمیته جوانان هم حضور دارد، 300هزار بار با بازیکن من تماس گرفته که ما می‌خواهیم او را دعوت کنیم،‌او باید در اردوی ما حاضر شود و اگر نیاید این موضوع را به فدراسیون اطلاع خواهیم داد و این کار را می‌کنیم و آن کار را انجام خواهیم داد.  
 
وی در مورد اینکه مشکل دفاع راستش حل خواهد شد، گفت: من پیش از بازی هم گفته بودم در این پست مشکل داریم، پست اصلی نظامی‌پور هافبک و مهاجم است، نمی‌تواند در دفاع راست بازی کند. منتظر بازیکن خارجی هستیم که به تیممان اضافه شود .

وی در مورد داور تصریح کرد: من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اما مسئله‌ای که باید بگویم این است که  مسائل  آزار دهنده در برخی داوری ها به دلیل این است که ما نفری در فدراسیون نداریم و تا زمانی که اینگونه باشد چنین بلاهایی سرمان خواهد آمد. شما فیلم بازی را نگاه کنید، ما در ضد حمله می‌توانستیم صاحب موقعیت شویم اما داور به جای اینکه آوانتاژ بدهد بازی را متوقف می‌کند تا زمانی که در فدراسیون فردی نداشته باشیم همین اتفاقات خواهد افتاد و برای فوتبال تبریز چنین مسائلی به وجود می‌آید.

سرمربی گسترش فولاد افزود: من به زرگر داور مسابقه با احترام گفتم که اگر سوت‌هایی که به ضرر ما می‌زد به نفع استقلال بود آیا این مسائل را هم تکرار می‌کرد؟ در دقیقه 92 کرنری به نفع ما گرفته شد که من به او گفتم اگر این موضوع برعکس بود باز هم سوت پایان بازی را می‌زد که او جوابی نداشت که بدهد. البته ما باختیم و در مورد داوری صحبت نمی‌کنم در واقع مقصر هم داوران نیستند. مقصر مسئولان ما هستند که نفری در فدراسیون ندارند. .

برچسب ها: رسول ، خطیبی ، شکست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
آراز
۱۰:۵۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۲
یاشاسن خطیبی
آخرین اخبار