هوندا نسخه جدید و به روز شده فیت را رونمایی کرد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران،این خودرو قرار است برای نخستین بار در نمایشگاه توکیو رونمایی شود .فروش این خودرو در بازار های دیگر از جمله امریکا از تابستان 2015 آغاز خواهد شد .تغییرات ایجاد شده در این خودرو شامل چراغ ها ، جلو پنجره و سپر ها می شود .
 

 


 
شکل بیرونی خودرو و سپرها و چراغهای بزرگ یادآور مدلهای 2012 همین خودرو اند و سیر تغییرات تویوتا پریوس را به یاد می‌آورند. اما پشت ماشین با شلوغی بیش از حد، ظاهراً از ولوو الهام گرفته شده است.
 

 
 فضای داخلی هوندا فیت جدید نیز تغییراتی داشته است و به روز شده است.
این خودرو با دو موتور 1.3 لیتری و 1و لیتری ویک مدل هیبریدی به بازار خواهد آمد.


 

فضای داخل کابین الهام گرفته از مدل کراس اوور کانسپت شهری هوندا می باشد و بسیاری از کنترل‌های داشبورد و دکمه‌ها جای خود را به یک صفحه نمایش لمسی بزرگ با رابط کاربری مشابه گوشی‌های هوشمند داده‌اند. حتی کنترل های سیستم تهویه نیز لمسی شده اند.


 

مصرف سوخت 2.7 لیتری هوندا فیت در هر صد کیلومتر می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین جذابیتهای خرید این خودرو باشد. این مصرف سوخت، هوندا فیت را تبدیل به یکی از کم مصرف ترین خودروهای بازار می کند. در حالی که حتی مدلهای فعلی هیبریدی فیت اکنون 4.5 لیتر و تویوتا پریوس C هاچ بک 3.9 لیتر سوخت مصرف می کنند!

قیمت پایه این خودرو از 15 هزار دلار شروع و تا نزدیک 20 هزار دلار هم برای مدلهای فیت اسپرت با تمامی آپشنها بالا می‌رود. جزئیات بیشتر از این خودرو در ماه سپتامبر و در معرفی رسمی در ژاپن منتشر خواهد شد.

برچسب ها: بازار ، ماشین ، فیات ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار