علیرغم حواشی و مصاحبه های اخیر برخی از اعضا کادر فنی تیم ملی بوکس علیه هم، آنها به صورت شورایی تیم را تمرین می دهند و این در نوع خود جالب است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی بوکس کشورمان شرایط خاص و ویژه ای داشت که پس از مسابقات آسیایی خاص تر هم شد.

در شرایطی که طبیعی بود با یک اردوی 20 روزه داخلی همراه با مشکل انتظاری هم برای کسب مدال آسیایی نداشته باشیم پس از بازگشت از اردن با سه مدال برنز، صدای اعتراض ها و انتقاد ها بلند شد.

اساسا تیم ملی ما یکی از ضعیف ترین نتایج تاریخ خود را کسب کرد، نتیجه ای که بی دلیل هم نبود. بارها گفتیم که با جیب خالی رفتن، با دست پر برگشتن ندارد.

برگزاری مسابقات انتخابی یک ماه مانده به آغاز رقابتها مهر تاییدی بود برای اینکه ما برای نتیجه به آسیا نمی رویم.

تیغ انتقادات پس از این رقابتها برگردن کادر فنی تیم ملی گذاشته شد و صحبت ها حاکی از تغییر سرمربی بود.

به طور کلی تیم ملی بوکس با واژه سرمربی مشکل دارد. ما پس از المپیک با رویه ای مواجه شدیم که در آن نام سرمربی از تیم حذف شد.

حالا نیز دوباره همان اتفاق ها تکرار شده است در حالی که در ابتدا زمزمه های بازگشت احدی به تیم و سرمربی گری اش مطرح شده بود در ادامه "ناطق نوری" رئیس فدراسیون اعلام کرد که سرمربی تیم هنوز مشخص نشده است.

اظهار نظرات جنجالی"احدی" و "استکی" خطاب به هم حاشیه دیگری بود که عملاً شاید کارکردن آنها در کنار هم را محال جلوه می داد اما ظاهراً این جنجال ها خاتمه یافته است و حالا فضای دوستی میان این دو مربی بوجود آمده که امیدواریم ظاهری نباشد که اگر باشد این تیم ملی ماست که با مشکل مواجه خواهد شد.

از طرف دیگر فضای اردو در این دور نیز فضای جالبی است در حالی که انتظار می رفت دو تیم جدا (جوانان و بزرگسالان) تمرینات و اردوی خود را آغاز کنند ترکیب این 2 رده سنی که هر یک با اهداف خاص و برای مسابقات خاص تمرین می کنند در نوع خود خاص است.

عدم دعوت رسمی از 2 ملی پوش تیم ملی هم حاشیه دیگری بود که ناراحتی این مشت زنان را در پی داشت و مربیان تیم ملی هم برای بازگشت آنها تلاش زیادی کردند به هر حال علیرغم همه مشکلات و حواشی دو خط موازی جوانان و بزرگسالان و سرمربیانشان به هم رسیده اند و در کنار هم همزیستی مسالمت آمیزی دارند همزیستی که به عقیده آنها تنها برای خدمت به بوکس کشور است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار