شمار ديگري از افراد مسلح تروريست از جمله چند تبعه غير سوري در ريف دمشق ، درعا ، حماه و حمص در حملات نيروهاي ارتش سوريه کشته يا زخمي شدند و مقادير زيادي از اسلحه ،‌ مهمات و تجهيزات جنگي آنان منهدم شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاري رسمي سوريه ( سانا ) ؛ يک منبع مسئول به سانا گفت شماري از تروريستها در محله هاي برزه ، جوبر ، حرستا ، عربين ، عدرا ، مزارع بحاريه ، دير سلمان ، حجيره ، بيلا ، حسينيه و ذيابيه در استان حومه دمشق کشته شدند.

جاج امام از اتباع افغانستان در ببيلا ، مصعب قويدر از اتباع اردن و مصلط جبوري از اتباع عراق در مناطق ببيلا ، حسينيه و ذيابيه در ريف دمشق کشته شدند. در درعا نيز به گفته يک منبع نظامي شمار زيادي از تروريستها در منطقه حمادين ، صيدا ، حانوت ، خربه صنين ، عبدلي و عين ذکر  ، بصري الشام ، مزيريب ، طفس ، ديرعدس و نوي کشته شدند و مقادير زيادي از سلاحهاي آنها منهدم و  دهها بمب در عين ذکر خنثي شد .

در حومه ادلب نيز به گفته يک منبع نظامي ، يگانهايي از ارتش تلاش تروريستها را براي حمله به نقاط نظامي در شهر خان شيخون ، جاده غاب به جسر الشغور در منطقه شيخ سنديان و سرمانيه دفع کردند و بيشتر افراد مسلح کشته شدند.در حومه شهر حماه نيز مخفيگاههاي عضو جبهه  النصره در زور الحيصه و تريمسه ، بلده الحويز و راشا منهدم شد و شماري از تروريستها کشته شدند.در رقه نيز يگانهايي از ارتش سوريه با تروريستها در جاده اثريا درگير شدند و همه آنها کشته يا زخمي شدند.

در محله باب هود در حمص نيز نيروهاي ارتش کنترل چندين مجتمع مسکوني جديد که تروريستها آنها را به مقر خود تبديل کرده بودند به دست گرفتند و شماري ا زتروريستها را کشتند. مخفيگاههاي تروريستها در محله هاي القصور ، قرابيص ، جوره الشياح و نزديک مدرسه بزرگ خديجه در داخل شهر حمص منهدم شد و شماري از افراد مسلح به هلاکت رسيدند.در حومه حمص نيز شماري از افراد مسلح در رستن ، خربه نعمان ، جب جراد ،  وادي بعيون ، منطار الميسه ، تلبيسه ، غنطو ، کيسين ، بيت حجو ،  عين حسين کشته شدند و اسلحه و مهمات و تجهيزات جنگي آنان منهدم شد.


برچسب ها: سوریه ، تروریست ، درعا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار