مربی تیم ملی جودو کشورمان گفت: اردوی مشترک مسکو فوق العاده بود اما چون برای بازگشت بلیط داشتیم نتوانستیم بیشتر بمانیم.

مسعود حاجی آخوندزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص رقابت های مسکو اظهار داشت: مسابقات مسکو روسیه در سطح گراند اسلم که بالاترین سطح جودو است با حضور قهرمانان جهان و المپیک برگزار شد و پیش از رقابت های قهرمانی جهان تدارک خوبی برای ما بود.

وی ادامه داد: "محجوب" در وزن منفی 100 کیلوگرم حریفان قدرتمندی داشت و موفق شد نفر سوم المپیک، قهرمان جهان و حتی حریفی را که سال قبل در فینال مسابقات قهرمانی آسیا از وی باخته بود را شکست داد و به مدال طلا رسید.

آخوندزاده در خصوص میزان رضایتش از عملکرد سایر ملی پوشان بیان کرد برخی از آنها در حد و اندازه خود ظاهر نشدند اما برخی نیز خوب عمل کردند به خصوص "الیاس علی اکبری" که در بازی دوم خود اگر تصمیم داور اجازه می داد می توانست برنده از تاتامی بیرون بیاید و حتی تا فینال هم پیش برود اما متأسفانه تا حدودی قضاوت داور باعث شد تا وی ببازد و حذف شود، عملکردها را بررسی خواهیم کرد و سپس با جزئیات صحبت می کنم.

مربی تیم ملی جودوی کشورمان درباره برپایی اردوی مشترک بعد از اتمام رقابت های گراند اسلم مسکو گفت: اردوی مشترک با حضور تمامی کشورهایی که در مسابقات مسکو بودند برگزار شد و جودوکاران ایران در مقابل قهرمانان بزرگ جهان در تمرین بسیار خوب ظاهر شدند و به طور کلی از روند کیفیت تمرینات رضایت کامل دارم.

وی اضافه کرد: قرار بود اردوی مشترک 2 یا 3 روز طول بکشد اکا به دلیل اینکه برای بازگشت به ایران بلیط داشتیم فقط یک روز و نیم در اردو ماندیم و به کشورمان بازگشتیم.

آخوندزاده خاطرنشان کرد: قرار است جلسه کادر فنی برگزار شود و طی آن ضمن آنالیز عملکرد تک تک جودوکاران در خصوص تیم ارزیابی و تصمیم گیری کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار