معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: استمراردر تولید مسکن درسال های بعد به عنوان یک نقطه عطف در امر بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری به شمار می رود.

مجید کیان پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه دولت اهداف بسیاری در نوسازی بافت های فرسوده شهری دارد افزود:توسعه درونی با برنامه ریزی ومدیریت بهینه استفاده ازظرفیت ها و پتانسیل های موجود شهری و مورد نیاز آتی در محدوده قانونی شهرها از جمله این اهداف به شمار می رود.

وی ادامه داد: هویت بخشی واحیای معماری وشهرسازی ایرانی - اسلامی از طریق اصلاح سیمای شهربه منظور با شکوه سازی محیط زندگی شهری ، ساماندهی و انتظام بخشی به فعالیتها از دیگر اهداف این طرح به شمار می رود.

کیان پوردر ادامه افزود: جمعیت و فضا درجهت ایجاد تعادل اقتصادی ، اجتماعی و کابردی در فضاهای زندگی بافت های فرسوده شهری و نهایتا ارتقاء کیفیت محیط شهری از دیگر اهداف دولت در نوسازی بافت های فرسوده شهری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه موضوع مرتبط با بافت فرسوده در قانون ساماندهی ،حمایت ازتولید وعرضه مسکن است افزود: استمرار این موضوع درسال های بعد به عنوان یک نقطه عطف در امر بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده شهری به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در ادامه خاطر نشان کرد: توفیق دردرج ردیف های مطالعاتی واجرائی درقوانین بودجه سنواتی جهت بهسازی ونوسازی بافت های فرسوده و ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی همراه با افزایش سالانه اعتبارپیش بینی شده است.

برچسب ها: مسکن ، مهر ، بافت فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار