کرمانشاه/

روند برگزاری انتخابات شورای شهر کرمانشاه بازنگری می‌شود

دبیر اجرایی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمانشاه با اعلام این‌که هفته آینده هیاتی از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها برای بازبینی روند برگزاری انتخابات شورای شهر کرمانشاه به استان می‌آیند، گفت: معتقدم اگر 10 بار دیگر هم بازشماری آرا انجام شود نتیجه تغییری نخواهد داشت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران عبدالرضا حاجی‌علیانی، اظهار داشت: طبق نظر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شهر و روستاها قرار است روند برگزاری انتخابات در شهرهای کرمانشاه، سرپل ذهاب و بیستون مورد بازنگری قرار گیرد.

وی ادامه داد: این هیات هفته آینده برای انجام بررسی‌های لازم به کرمانشاه می آیند و رای و نظر آنها برای همه محترم و قابل پذیرش است.

به گفته این مسئول، مشخص نیست برنامه این هیات برای بازنگری روند انتخابات، بازشماری آراء باشد و یا بازنگری کلی صورت گیرد.

دبیراجرایی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمانشاه تصریح کرد: زمان این کار به نوع کاری که قرار است هیات نظارت انجام دهد، بستگی دارد.

حاجی علیانی خاطرنشان کرد: آنچه ما در بازشماری صندوق‌های رای دیدیم حاکی از آن است که اگر بازشماری 10 بار دیگر هم صورت گیرد، تغییری در نتیجه حاصل نخواهد شد.

وی افزود: بازنگری روند انتخابات برای صیانت از آرای مردم و احقاق حق کاندیداها انجام خواهد شد.

تاکنون سه مرتبه صندوق‌های انتخابات شورای شهر کرمانشاه بازشماری شده، اما هنوز تعدادی از کاندیداها به نتیجه انتخابات اعتراض دارند.
منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.