معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از ساخت وتوليد تیرهای روشنایی بزرگراه طبقاتی صدر با طراحی ویژه و متفاوت خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ مازیار حسینی  ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به خاص بودن پروژه بزرگراه طبقاتی صدر سعی شده است که طراحی تیرهای روشنایی آن نیز به طور خاص و متفاوت از طرح های معمول انجام و با الهام از مفهوم دعا و نیایش طراحی شود ؛ نمونه این تیرها در ورودی ها و خروجی های تونل نیایش نصب شده و به طور انبوه از آنها در پل صدر استفاده خواهد شد .

حسینی  درادامه اظهار کرد : کار نورپردازی پروژه نیز با برگزاری فراخوان و انتخاب یک طرح از میان طرح های رسیده در حال انجام است به گونه ای که طراحی نورپردازی پل با الهام از عناصر اصلی طبیعت صورت گرفته و در نتیجه زیبایی پل در شب بسیار بیشتر از زیبایی آن در روز است .

وی افزود :  انشاالله ایجاد این زیبایی بصری موجب نشاط وآرامش شهروندانی خواهد شد که از این مسیر عبور می کنند و شاید به همین سبب پل صدر به یکی از جاذبه های گردشگری تهران تبدیل شود .

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین وعده داد که روشنایی بزرگراه طبقاتی صدر همزمان با بهره برداری از پروژه تامین و طبقه دوم بزرگراه صدر روشن تحویل مردم شود .

وی با اشاره به مسوولیت شهرداری در خصوص تامین و نصب تیرهای روشنایی بزرگراه طبقاتی صدر خاطرنشان کرد : تاکنون 70 درصد تیرهای روشنایی پل اصلی تولید شده و کار نصب آنها به زودی آغاز می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین درباره دیگر عملیات اجرایی باقیمانده پروژه بزرگراه طبقاتی صدر پس از پایان کار جرثقیل های غول پیکر دروازه ای گفت : از این به بعد عملیات تکمیلی پروژه از جمله نصب و بتن ریزی قرنیزها ، دوخت و دوز طولی و عرضی دهانه های پل های شمالی و جنوبی به یکدیگر ، اجرای درزهای انبساط ، نصب هندریل ها و نیوجرسی های طرفین و میانه مسیر، تابلوهای ترافیکی ،  سیستم هوشمند طول بزرگراه و در نهایت نصب دیواره های جاذب صوت بزرگراه صدر در دستور کار قرار می گیرد./ف

برچسب ها: تیر ، روشنایی ، بزرگراه ، طبقاتی ، صدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار