برای بهره مندی از گفتارهای راهبردی در نظام سلامت صاحبنظران حوزه سلامت به پایگاه اطلاع رسانی سیاستگذاری سلامت مراجعه کنید.

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر شهرام یزدانی، رئیس دانشکده آموزش علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: پایگاه اطلاع رسانی سیاستگذاری سلامت
توسط دانشکده آموزش علوم پزشکی و با همکاری مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی تشکیل شده است و در این پایگاه اطلاع رسانی مباحث مطرح شده در نشستهای هفتگی گفتارهای راهبردی در نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

وی با اشاره به این که مباحث مذکور بصورت پاورپوینت، فایل صوتی سخنرانی، پاورپوینت صداگذاری شده سخنرانی و متن پیاده شده سخنرانی ها قابل دسترسی می باشد افزود: گفتارهای راهبردی در نظام سلامت با حضور ریاست دانشگاه و جمعی از صاحبنظران حوزه سلامت با هدف ايجاد فضای بحث و گفتگو و توسعه نظری در حوزه های کليدی نظام سلامت برگزار می شود.

یزدانی اظهار کرد: موضوعات مورد بحث در اين گفتارها از حوزه های مختلف سياستگذاری سلامت، اقتصاد سلامت، پژوهش و نظام نوآوری، آموزش عالی سلامت، و رفاه و عوامل اجتماعی موثر بر سلامت انتخاب شده است که می توانند مورد استفاده مديران، سياستگذاران، کارشناسان وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، اعضای هيات علمی و دانشجويان علاقمند دانشگاه های علوم پزشکی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد:: تاکنون ۱۱ نشست از سلسله نشستهای مربوط به گفتارهای راهبردی در نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شده است که فایلهای مربوطه آنها در پایگاه سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نشانی http://hp.sbmu.ac.ir قابل دسترسی است./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار