فرماندار کرج از ارزیابی محسوس و غیر محسوس بیمارستان های دولتی و غیردولتی شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهدی ایران نژاد با اعلام این خبر افزود: رسیدگی به وضعیت بهداشت عمومی و درمان جزء اولویت های فرمانداری کرج است.

وی اظهار داشت: ارزیابی محسوس و غیرمحسوس از بیمارستان های دولتی و غیردولتی شهرستان کرج نشان می دهد که بیمارستان های این شهرستان در بخش خدمات درمانی دچار سستی و کم کاری است.

وی ضمن بیان این که شهرستان کرج در گذشته زیر سایه استان تهران بوده است تصریح کرد: این امر باعث شده بود امکانات و بودجه ها به صورت قطره چکانی در اختیار این شهرستان قرار گیرد اما علیرغم اختصاص بودجه جداگانه به این استان هنوز نتوانسته ایم سرانه استانداردهای لازم را در کرج ایجاد کنیم.

فرماندار کرج با اشاره به آمار 3.04 درصدی مهاجرت بی رویه به استان البرز عنوان کرد: مراجعات بیماران حتی از استان های همجوار به شهرستان بسیار بالا است.

وی به حل مشکلات بیمارستان تخصصی جنرال البرز در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت: طی چند ما گذشته با تخصیص اعتباری که از سوی فرمانداری در اختیار بیمارستان شهید باهنر قرار گرفت وضعیت فیزیکی و تجهیزات بیمارستان بر استانداردهای لازم رسیده است.

ایران نژاد ضمن تاکید بر مشکل کمبود دارو در شهرستان کرج اظهار داشت: این مسئله که تهیه ابتدایی ترین داروها نیز برای مردم مشکل به وجود بیاورد ناراحت کننده است و این وظیفه بیمارستان هاست که رفع مشکل کنند.

وی در پایان ضمن خطیر خواندن وظایف مدیران بیمارستان ها اظهار داشت: بعضی مواقع کوچک ترین سهل انگاری و بی توجهی باعث به وجود آمدن نارضایتی مردمی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار