معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: به منظور توسعه مهارت دانش آموختگان طی سال جاری آموزش های تخصصی و فوق تخصصی ویژه دانشجویان و اقشار مختلف جامعه برگزار می کند.

 غلامرضا حسینی، معاون آموزش جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: آموزش یکی از موثرترین عوامل در تغییر رفتار و روز آمد کردن مهارت، توسعه تخصص، بينش و نگرش سرمایه های انسانی است و در بسیاری از کشورهای پیشرفته میزان مهارت و دانش به روز شهروندان آن نقطه قوت آن محسوب می شود.

وی ادامه داد: از این رو هزینه های مصروفه در حوزه آموزش همواره به عنوان یک سرمایه گذاری مفید و موثر تلقی می شود.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از شبکه های گسترده آموزشی و پژوهشی در سراسر کشور علاوه بر آموزش های عالی مقطع دار که از طریق مراکز آموزش علمی و کاربردی و موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی در مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد، نسبت به برگزاری آموزش های تخصصی و فوق  تخصصی در جهت توسعه مهارت های دانش آموختگان ، دانشجویان و سایر اقشار مختلف جامعه اقدام کرده است.

حسینی اظهار داشت: همچنین آموزش های کوتاه مدت بدو خدمت و یا حین خدمت که منجر به کسب دانش، مهارت و افزایش کارایی در کارکنان می شود نقش بسزایی در توسعه کمی و کیفی تولید و موفقیت سازمانی و تشکیلاتي داشته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار