مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان هرمزگان گفت: طرح پاسخگویی مستقیم تلفنی مدیران با مردم نوعی تسهیل در ارتباطات مردمی مسئولان است.

مهدی اسدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص راه اندازی سامانه سامد در این استان گفت: سامانه سامد به عنوان یکی از راه های ارتباط بی واسطه با مردم دیوارهای موجود را بر می دارد و مردم می توانند به صورت مستقیم مسائل و درخواست های خود را مطرح کرده و پاسخ خود را از زبان مدیر مربوطه بگیرند.

وی در زمینه اجرای این طرح در صندوق استان هرمزگان تصریح کرد: طرح پاسخگویی مستقیم تلفنی مدیران در صندوق مهر امام رضا (ع) نیز در واقع نوعی تسهیل در ارتباطات مردمی است که موجب نزدیک تر شدن مسئولان و مردم و رفع مشکلات آن ها می شود.

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان هرمزگان خاطر نشان کرد: رسیدگی به شکایات ، پیشنهادات و مشکلات مردم در تمامی سطوح اجرایی، نظارت مستمر بر حسن اجرای امور، پاسخگویی سریع و افزایش رضایتمندی از اهداف اصلی راه اندازی سامانه سامد است.

 

برچسب ها: فعالیت ، سامد ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار