سرپرست تیم والیبال پیکان گفت: برای حضور در مسابقات لیگ برتر امسال، به طور تقریبی وضعیت یارهای اصلی تیم پیکان مشخص است.

مرتضی عهدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی ما در حال حاضر جذب بازیکن در پست دریافت کننده است. به طوری که با وجود آن که "مجتبی شبان " و " رحمان داودی" مدت قراردادشان با پیکان به پایان نرسیده اما نمی خواهند به همکاریشان با این باشگاه ادامه دهند.

سرپرست تیم والیبال پیکان تصریح کرد: ما با این 2 بازیکن فصل گذشته قرارداد همکاری 2 ساله بستیم اما آنها با وجود آن که هنوز یکسال دیگر باید با ما همکاری کنند، اما به خصوص "رحمان داودی" تمایلی به حضور در ترکیب تیم پیکان ندارند.

وي در ادامه یادآور شد: در سال گذشته با توجه به این که "داودی " کتفش را پس از مسابقات لیگ سال 1390 جراحی کرده بود هیچ تیمی متقاضی حضور وي در ترکیبش نبود ولی ما با اين واليباليست قرارداد بستیم، حضور "داودي" در پیکان باعث شد که وی به تیم ملی راه یافته و در مسابقات لیگ جهانی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

سرپرست تيم واليبال پيکان تصریح کرد: حضور موفق "داودی" در لیگ جهانی باعث شده تا از سوی باشگاه های مختلف به وی پیشنهاد همکاری داده شود این امر در حالی است که وی با ما هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد.

عهدی خاطرنشان کرد: طبق قانون سازمان لیگ اگر بازیکنی در صورت داشتن قرارداد با باشگاهی تمایلی به همراهی آن تیم را نداشته باشد باید 30 درصد قراردادش را پرداخت و با تیم مورد علاقه اش قرارداد ببندد ولی این مسئله برای ما مشکل ساز خواهد بود چون کادر فنی و مسئولان باشگاه روی حضور "داودی" در ترکیب تیم امسال حساب ویژه ای باز کرده است.

سرپرست تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: طبق قانون برای دومین سال حضور هر بازیکن، باشگاه ها باید مبلغ قرارداد فصل گذشته را 25 درصد افزایشی دهند اما ما به رحمان داودی 65 درصد بیشتر از مبلغ قرارداد فصل گذشته را پیشنهاد کرده ایم ولی متأسفانه وی قبول نمی کند امیدوارم فدراسیون از ما در این خصوص حمایت کند./مح
برچسب ها: عملکرد ، لیگ ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار