کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم فوتبال سپاهان هنوز نتوانسته جانشین خوبی برای خلعتبری پیدا کند، اما در سایر پست ها بازیکنان خوبی جذب کرده است.

حسين چرخابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم  فوتبال سپاهان بر خلاف سال گذشته توانسته بازيکنان خوبی جذب کند، اما نتوانسته جایگزین مناسبی برای "خلعتبری" پیدا کند آرش افشین هم بازیکن خوبی است و عملکرد خوبی تا کنون داشته است.

پيشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: تیم فوتبال سپاهان فصل گذشته در جناحین ضعیف عمل می کرد، اما فکر می کنم پس از آمدن یعقوب کریمی این ضعف هم برطرف شد.

وی تصریح کرد: نویدکیا در فصل گذشته به دلیل مصدومیتش بیشتر نیمکت نشین بود. به نظرم اگر قرار باشد "نویدکیا" و "جباری" در بازی مقابل فولاد خوزستان باهم بازی کنند بهتر است از سیستم 4-3-3 استفاده کنند.

چرخابي در خصوص عملکرد کرانچار افزود: "کرانچار" در فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و فکر می کنم لیگ سیزدهم نیز فصل خوبی برای تیم فوتبال سپاهان باشد.

وي در مورد 16 تیمی شدن لیگ برتر افزود: اگر تعداد تیم ها کم شود بازیکنان بیشتری با هم رقابت می کنند و درنهایت در کیفیت لیگ تاثیر می گذارد و باعث ارتقای کیفیت تیم می شود.

کارشناس فوتبال کشورمان اذعان داشت: تعطیلات تیم ملی به دلیل زیاد بودن مدتش استاندارد نیست به طور مثال در کشورهایی که فوتبال پیشرفته دارند وقتی تیمشان یک تک بازی داشته باشد، تنها 72 ساعت مسابقات تعطیل می شود یا اینکه وقتی 2 بازی در هفته باشد حداکثر یک هفته تعطیل می شود اما متأسفانه در فوتبال ایران برای یک بازی تدارکاتی 10 روز تعطیل می شویم که این به سود فوتبال ایران نیست.

چرخابی ادامه داد: در بازی حرفه ای دنیا یکی از راه های درآمدزایی باشگاه ها حق پخش تلویزیونی است اما در فوتبال ایران چون باشگاه ها دولتی هستند و از حساب تیم خرج نمی شود بنابراین برای هیچ تیم دولتی این مسئله نباید مهم باشد که چقدر پول به صدا و سیما می دهند و دلیلش این است که این پول از جیب دولت خرج می شود اما اگر مثل تمام دنیا باشگاه ها خصوصی باشد، باشگاه ها حق دارند در مورد حق پخش تلویزیونی صحبت کنند.

کارشناس فوتبال تأکید کرد: در تمام دنیا حق بلیط فروشی برای باشگاه ها محفوظ است باشگاه هایی مثل منچستر و بایرن مونیخ از قرعه کشی مسابقات اقدام به بلیط فروشی می کنند اما در فوتبال ایران باشگاه ها به دلیل دولتی بودن حق بلیط فروشی ندارند.

چرخابی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در هفته نخست لیگ برتر عملگرد تیم فوتبال سپاهان عملکرد خوبی داشته باشد و لیگ را با انگیزه مضاعف آغاز کند امیدوارم فردا سپاهان بازی خوبی در مقابل فولاد ارائه دهد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار