سفیر ایران در سوریه گفت: مقاومت بهترین راه برای استیفای حقوق غصب شده فلسطینیان و آزادسازی سرزمین تاریخی فلسطین از چنگ رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، محمد رضا شیبانی که در مراسم تکریم از فرزندان و خانواده های شهدای مقاومت فلسطینی، همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) چهارشنبه شب در محل سفارت ایران در دمشق سخن می گفت افزود: از این رو حمایت مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان مقاومت به عنوان یک اصل در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران درآمده است.

وی گفت: زبان مقاومت تنها زبانی است که در مقابله با سیاستهای ضد انسانی رژیم صهیونیستی اثربخش است و خانواده های شهیدان مقاومت فلسطین با بردبار، صبر و ایستادگی، رژیم صهیونیستی را شکست خواهند داد و فلسطین را آزاد خواهند کرد.

شیبانی با انتقاد از گروه سازش که می پندارد، با مذاکره می توان حقوق غصب شده مردم فلسطین را از دشمن صهیونیستی بگیرد، افزود: با مرور تاریخ معاصر در میابیم هرگز مذاکرات به آزادی سرزمینها منجر نشده است از این جهت باید با اراده ای قوی از جریان مقاومت و مردم فلسطین در جهت احقاق حقوق حقه  خود از طریق مقاومت حمایت کرد.

وی همچنین از گروه های تکفیری به عنوان ابرازی در دست دشمنان امت اسلامی و برای ایجاد تفرقه و فتنه یاد کرد و گفت: مسلمانان باید با اتحاد و هشیاری در برابر این گروه های کج اندیش و منحرف ایستادگی و آنها را منزوی کنند.

این مراسم با افطار و توزیع هدایایی به فرزندان و خانواده های شهیدان مقاومت فلسطین پایان یافت.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار