سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در مقابل تراکتور سازي بد بازي نکرديم ولی با آنچه می خواهم فاصله داشته و نواقص زیادی داریم که بايد رفع شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری عنوان کرد: بازی خوبی بودیم و به بازیکنانم تبریک می گویم، آنها تمام تلاششان را کردند و خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز بازی را بدست آوریم.

وی افزود: بد بازی نکردیم ولی با آنچه می خواهم فاصله داشته و نواقص زیادی داریم، باید برای بازی های بعدی به آمادگی بالاتری رسیده و دل هواداران را شاد کنیم. از هواداران نیز می خواهم از ما حمایت کنند، هنوز راه زیادی در پیش داریم و این اول راه است.

وی ادامه داد: یکی از راه های رسیدن ما به گل سانتر است. حدود 2 ماه است که با این تیم کار کرده ام و می بینید چند بازیکن سرزن به تیم آورده ام و در نیمه نخست نیز یک سانتر روی دروازه حریف شد و ضربه سر محمد نوری به تیرک دروازه برخورد کرد.

وی تصریح کرد: بازیکنان من اجازه ندارند زیر توپ بزنند. در نیمه دوم و پس از 10 نفره شدن تراکتور بیشتر در نیمه زمین حریف بازی کردیم ولی آنها به ما فضا نمی دادند و از همین رو در تمام زمین بازی کردیم.

دایی پس از نشست نیز در پاسخ به خبرنگاران در خصوص حضور نیافتنش در دیدار نمادین ملی پوشان 1998 گفت: دوست دارم در دیداری بازی کنم که سمت و سوی ورزشی داشته باشد و نه اینکه به سمت دیگری کشیده شود.

وی ادامه داد: از ابتدا نیز معلوم بود این بازی در حد بازیکنانی که حماسه خلق کردند نبود، نفس کار قشنگ بود ولی نحوه اجرا نیز خیلی اهمیت دارد. بازیکنان قدیمی 30 دقیقه بازی کردند و بازیکنان جدید انگار در جام جهانی بازی می‌کردند.

وی در مورد کریم انصاری فرد نیز گفت: در این باره از رویانیان سئوال کنید من فقط در مورد مسائل فنی صحبت می کنم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار