سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خوب بازی کردیم و پس از 10 نفره شدن نیز سعی کردیم بازی را حفظ کنیم، از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: دیدار خوبی بود، البته نه آنقدر خوب بودبم که ببریم و نه آنقدر بد بودیم که بازی را ببازیم.

وی ادامه داد: پس از 10 نفره شدن تمام تلاش خود را کردیم تا با آوردن بازیکنان مختلف بازی را حفظ کنیم ولی متاسفانه بازی از دستمان خارج شد و گل خوردیم.

وی افزود: تمام تلاش خود را می کنیم در دیدار های بعدی پیروز شده و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

وی در مورد داوری بازی گفت: داوری اشتباهاتی داشت که آنها را تحمل کردیم. اگر بدانیم اشتباهات بدون قصد و غرض است میتوان تحمل کرد ولی در غیر اینصورت تحمل آن مشکل می شود.

جلالی در مورد وضعیت انصاری فرد گفت: وضعیت وی کمی پیچیده است و نمی خواهم الان در مورد آن صحبت کنم، شاید فردا و یا پس فردا بهتر در مورد این موضوع صحبت کنم.

وی در مورد عملکرد علی کریمی نیز گفت: انتظاری که از کریمی می رفت برآورده نشد ولی شاید با دادن فرصت وضعیت وی بهتر شود.

جلالی ادامه داد: اقدامات لازم را در مورد داوری انجام می دهیم، اگر در طول بازی اشتباهات داوری را تحمل نمی کردم روند بازی به هم می خورد ولی در کل مجموعه داوری فدراسیون باید شرایط را بهتر کنند.

وی در پایان گفت: تمام تلاشمان را می کنیم در بازی های بعدی پیروز میدان بوده و رضایت هواداران را جلب کنیم./آق
برچسب ها: جلالی ، تراکتورسازی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار