مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني اسلامشهر از عملکرد سه ماهه اين واحد در اين شهرستان خبر داد.

يوسف افسري در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در تشريح اين خبر عملکرد سه ماهه اين دستگاه را در 7 واحد روابط عمومي، پيشگيري اداري، مالي، تربيت بدني، آموزش و 5 ايستگاه فعال در سطح شهرستان دانست و افزود: واحد روابط عمومي اقداماتي را در خصوص برگزاري، بازديد و شرکت در مراسمات و نيز ثبت اينترنتي حوادث مختلف از طريق سازمان شهرداري، ثبت 395 مورد حريق و حوادث، تصويربرداري از کلاس‌هاي آموزش تربيت بدني، محل‌هاي ناامن، تست ورزشي پرسنل و ... به انجام رسانيده است.
وي گفت: اين عملکرد در واحد عمليات شامل استقرار شرکت و ارائه دستورالعمل‌هايي نظير استقرار خودروهاي عملياتي جهت مواقع اضطراري در ايستگاه سي جي اس اداره گاز، ميادين اصلي و جشن ميلاد کوثر درسطح شهرستان بوده ضمن اينکه شرکت خودروهاي عملياتي در مانور زلزله اداره بهزيستي و ارائه دستورالعمل تست آمادگي جسماني (ورزشي) و ... از ديگر موارد قابل ذکر در اين واحد بوده است.
افسري عملکرد واحد مالي را خريد اقلامي نظير لباس، بلوتوث امداد و نجات، شير دستگاه تنفسي و لوازم تاسيساتي نظير 9 دستگاه شيلدر آتش نشاني، لوازم برقي داکت، پريز ماسک ام اس آ و نيز خريد فوم 3 و 6 درصد و 4 هزار کيلو فلور پروتئين دانست و افزود: ثبت 1836 فقره نامه صادره 36 فقره پاسخگويي به استعلامات آتش سوزي، ارسال 864 فقره مکاتبات به شهرداري و ساير سازمان‌ها و ادارات از اهم مواردي است که در 3 ماه فعاليت واحد اداري مي‌‌توان به آن اشاره نمود.

مديرعامل سازمان آتش نشاني اسلامشهر شرکت در عمليات‌هاي حريق، حادثه و امداد و نجات را در ايستگاه‌هاي 1 تا 3 و نيز 5 به ترتيب 155، 87، 81 و 12 مورد دانست و خاطر نشان کرد: شرکت در 12 مورد عمليات‌هاي مختلف حريق سوله و کارگاه‌هاي توليد و اعزام خودرو به همراه اکيپ عملياتي در سطح حوزه استحفاظي ايستگاه به صورت روزانه در سه نوبت صبح و عصر به ميزان 186 مورد از اقدامات ايستگاه 4 در اين سه ماه بوده است./ف
برچسب ها: تشریح ، عملکرد ، اتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار