رئيس کل بيمه مرکزي با اشاره به اين موضوع که توانگري مالي شرکت هاي بيمه بدون نظارت جدي بر شرکت ها امکان پذير نيست تصريح کرد براي اعمال اين موضوع مي‌توان از همه اهرم هاي عملياتي و مقرراتي بهره‌گيري کرد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،سيد محمد کريمي، ارائه گزارش هاي مربوط به تغييرات شرکت هاي بيمه به نهاده‌هاي نظارتي و دولتي را از مهمترين برنامه‌هاي بيمه مرکزي دانست و بر انعکاس گزارش هاي مرتبط به وزارتخانه، ستاد ويژه تحريم و معاونت نظارت راهبردي رئيس جمهوري تاکيد کرد.
وي با ظريف خواندن بخش سرمايه گذاري در شرکت هاي بيمه و بخش هاي مختلف اين صنعت؛ از بازدهي سرمايه در اين سرمايه گذاري ها، به عنوان محور اصلي فعاليت در اين عرصه  نام برد و تاکيد کرد که سرمايه گذاري يکي از بخش هاي اصلي است که بيمه مرکزي به عنوان نهاد حاکميتي دولت در صنعت بيمه بايد به آن توجه اساسي داشته باشد.
رئيس کل بيمه مرکزي با اشاره به موفقيت هاي بدست آمده بيمه اي کشور در سال گذشته گفت: معمولا در شرايط بد اقتصادي مراجعه براي تهيه بيمه نامه در همه  جاي دنيا کاهش مي‌يابد اما تلاش و کوشش فعالان صنعت بيمه و بخصوص بيمه مرکزي در کشور نشان داد که مي‌توان در اين شرايط هم توجه مردم را به مفهوم بيمه جلب کرد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: بیمه ، مرکزی ، توانگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار