رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با توجه به نتيجه انتخابات 24 خرداد، گفت: منافع هيچ باند، حزب و فردي نمي‌تواند موازي منافع انقلاب باشد، اما بعضي‌ها اين مصلحت اقوي را نديده مي‌گيرند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آيت‌الله "هاشمي رفسنجاني" در ديدار مسئولان و كاركنان سطوح مختلف مجمع تشخيص مصلحت نظام، با اشاره به كينه‌ورزي‌هاي سياسي دشمنان عليه انقلاب اسلامي و دوگانگي رفتار و گفتار آنان در مواجهه با مردم ايران، گفت: انتظار نبود كه در شرايط جديد پس از انتخابات، خارج از عرف ديپلماتيك اين‌گونه رفتار كنند.

وي با برشمردن راههاي برون‌رفت كشور از تنگناهاي خودساخته و محدوديت‌هاي دشمنان، همدلي و همراهي مردم را مهمترين سرمايه انقلاب خواند و گفت: تا به حال با اين سرمايه جلو آمده‌ايم و بعد از اين نيز با تقويت آن به سوي اهداف متعالي انقلاب، امام و شهدا حركت مي‌كنيم.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با توجه به نتيجه انتخابات 24 خرداد، گفت: منافع هيچ باند، حزب و فردي نمي‌تواند موازي منافع انقلاب باشد، اما بعضي‌ها اين مصلحت اقوي را نديده مي‌گيرند.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني تلاش براي مأيوس كردن مردم اميدوار به انتخابات را گناه نابخشودني ديني و ملي دانست و تأكيد كرد: خداوند قلوب مردم را متوجه كرد و با شعور و احساس مسئوليت در بدترين شرايط به ميدان آمدند و بايد از اين موقعيت استفاده كنيم.

عضو مجلس خبرگان رهبري فضاي اميد و آرامش جامعه را ستود و گفت: انشاءالله پس از ماه مبارك رمضان كه بهترين فرصت براي سازندگي روحي فردي و اجتماعي است، با قلبي روشن و پرونده‌اي پاك در درگاه الهي و تجديد نفس سياسي، كارها را با محوريت گشودن گره‌ها از مشكلات مردم آغاز مي‌كنيم.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با آرزوي قبولي طاعات و عبادات، ميلاد دومين امام شيعيان را تبريك گفت و تأكيد كرد: بايد هوشمندي اين امام همام در عبور دادن جامعه اسلامي از گردنه خطرناك دشمنان راهنماي سياسي ما باشد.

در اين ديدار كه دبير، معاونين، مديران و كاركنان دفتر، دبيرخانه و مركز تحقيقات استراتژيك حضور داشتند، پس از سخنراني و اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، افطار در فضايي صميمي صرف شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مجمع ، تشخیص ، مصلحت ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار