فرماندار مشگین شهر از اتمام عملیات ساخت بزرگترین مجموعه توریستی استان اردبیل در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سید حمید عباداللهی در بازدید از این طرح تفریحی و خدماتی اضافه کرد: این مجتمع شامل استخرهای مجزا و مدرن آب گرم، کمپ اقامتی، فضای سبز و آلاچیق های عشایری بوده و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این مجموعه رفاهی، خدماتی و آب درمانی در زمینی به مساحت 10 هکتار در دامنه سبلان احداث شده است، یادآور شد: تلاش می کنیم این طرح را تا پایان ماه رمضان آماده بهره برداری کرده و در اختیار گردشگران قرار دهیم.

فرماندار مشگین شهر اعتبار هزینه شده برای این مجموعه گردشگری را بالغ بر 42 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: این طرح توسط بخش خصوصی اجرا شده که 30 میلیارد ریال آن به صورت آورده شخصی و 12 میلیارد ریال نیز در قالب تسهیلات بانکی است.

به گفته وی ساخت این مجموعه مطابق با اهداف طرح آمایش استان بوده و پیش بینی می شود زمینه رونق گردشگری این شهرستان را فراهم کند.

عبداللهی با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز دوم این مجموعه شامل سه استخر، سالن همایش و سوییت های اقامتی و شهربازی آغاز شده است، تاکید کرد که شهرستان مشگین شهر به عنوان یکی از قطبهای گردشگری استان اردبیل است که توسعه گردشگری آن با هدف احیای اقتصاد توریسم صورت می گیرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.