محمدرضا طالقانی سرپرست فدراسیون کشنی پهلوانی و ورزش باستانی طی حکمی محمد خوش جان را به عنوان سرپرست هیأت تهران منصوب نمود .


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این انتصاب بنا به پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، موافق فدراسیون و با استناد به تبصره 3 ماده 10 آئین نامه هیئت های ورزشی انجام شده است.

براین اساس محمدرضا طالقانی محمد خوش جان نایب رئیس فدراسیون کشنی پهلوانی و ورزش باستانی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست هیأت تهران معرفی نمود و در حکم خودآورده  است : به موجب این حکم جنابعالی از تاریخ 31 تیرماه 1392 به عنوان سرپرست هیئت کشتی پهلوانی و ورزش باستانی استان تهران منصوب می گردید و برابر اساسنامه پس از 3 ماه موظف به تشکیل مجمع عمومی بمنظور انتخاب رئیس هیأت می باشید.

تهران به عنوان پایتخت کشور، قلب ورزش باستانی و کشتی پهلوانی نیز می باشد و اگر این شهر در این رشته تاریخی و مذهبی به قله های رفیع دست یابد به تبع آن دیگر استانهای کشور به رشد و شکوفایی مطلوب خود دست پیدا خواهند کرد  و بر این اساس مسئولین فدراسیون درصدد این هستند که با برنامه ریزی های مستمر و انتخاب افراد کارآمد و آشنا به این رشته ورزشی، بستر های گسترش همگانی ورزش زورخانه را مهیا نمایند./آق
برچسب ها: خوش جان ، پهلوانی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار