به همت کارآگاهان پلیس آگاهی فردی که با راه‌اندازی نمایشگاه خصوصی عرضه خودرو، اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از مردم می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران آبادان ؛فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت :در پی وصول گزارشی مبنی بر کلاهبرداری فردی که در قالب نمایشگاه عرضه و فروش خودرو توانسته بود بیش از هجده میلیارد ریال وجه نقد را از شهروندان آبادانی کلاهبرداری کند موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ کهیایی افزود :در نتیجه تحقیقات و بررسی ماموران پلیس آگاهی آبادان سرانجام مخفیگاه این کلاهبردار متواری در شهرستان کرج شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی های خود اعتراف کرد که تحت عنوان بنگاه معاملاتی خرید و فروش خودرو توانسته با دادن وعده‌های دروغین مبنی بر تحویل کوتاه مدت خودروهای خارجی در قبال مبالغی بسیار اندک تر از قیمت واقعی آن بیش از هجده میلیارد ریال وجه نقد را از مشتریان دریافت و متواری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: با تشکیل پرونده این کلاهبردار حرفه ای و تحویل وی به مراجع قانونی با صدور قرار مناسب روانه زندان شد./ب

برچسب ها: خودرو ، پلیس ، آبادان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.