با همت هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان، مراسم ضیافت افطار و تجلیل ازملی پوشان، مدال آوران، و پیشکسوتان این رشته ورزشی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این مراسم محمد جواهری مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، ابراهیمی و مصدقیان معاونین اداره کل، خانم حسینی نماینده معاونت بانوان اداره کل ورزش، رجالی مدیر کل پست استان اصفهان، خانم شمس کارشناس اداره کار وتعاون و رفاه امور اجتماعی و دکتر دانشور دبیر هیات پزشکی استان اصفهان حضور داشتند.

محمدجواهری در این مراسم با مثبت ارزیابی کردن عملکرد هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان در این هشت ماه اخیر، گفت: رئیس هیئت دوچرخه‎سواری اصفهان یک مدیر خلاق جوان و پر انرژی است که این رشته ورزشی را در اصفهان متحول کرده است.

وی ادامه داد: رئیس هیئت دوچرخه‎سواری اصفهان از زمانی که روی کار آمده است همواره با طرح‌هایش من را شگفت زده می‌کند. رونمائی از چهارچرخ پدالی که در کشور بازتاب مثبتی داشت، چاپ تمبر همایش ملی دوچرخه سواری و همچنین پلیس و پستچی دوچرخه سوار از کارهای جالب و به یاد ماندی این هیئت بوده است.

در پایان این مراسم لوح‌های تقدیر و جوائزی نقدی از طرف هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان جهت تقدیر از ملی پوشان این رشته ورزشی اهدا شد. همچنین پاداش نقدی در نظر گرفته شده به مدال آوران رشته تریال و بانوان رشته کورسی در مسابقات قهرمانی کشور داده شد./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.