چند ماه گذشته يک مرد روستايي سرشناس در جريان يک درگيري با شليک گلوله به قتل رسيد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ چند ماه گذشته در شهرستان ايذه طي درگيري يک فرد شرور يک مرد مخلص را با شليگ گلوله به قتل رساند و سريعا متوراي شد.

طبق گزارشات دريافتي اين قاتل براي فرار از دستان ماموران آگاهي چند ماهي را در استان‌ها و شهرستان هاس کشور سپري ‌کرد و براي اينکه از چشم پليس دور باشد به عنوان کمک راننده يک خودرو سنگين مشغول به فعاليت شد.

ماموران پليس آگاهي که دستگيري اين قاتل بي‌رحم را در الويت کار خود قرار داده بودند توانستند در دو نوبت قاتل را در جزيره قشم و بندر عباس شناسايي و رديابي کنند.

به دنبال اين موضوع ماموران پليس آگاهي هرمزگان تمامي منابع اطلاعاتي خود را فعال کردند و دريافتند که متهم فراري براي بارگيري در کنار پاساژ مرجان بندر عباس توقف کرده است.

ماموران آگاهي استان هرمزگان با استقرار نامحسوس در اطراف کاميون توانستند در نيمه هاي شب گذشته متهم فراري را روئت و در يک اقدام ضربتي وي را دستگير کنند. 

سرهنگ سيد حسين اصلحي درباره دستگيري متهم به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: نامبرده پس از انتقال به آگاهي استان صراحتا به قتل مرحوم حاج شاه کرم.م اعتراف کرد و کماکان انگيزه قتل اين مرد سرشناس روستاي بردبران از توابع شهرستان ايذه در حال بررسي است.

برچسب ها: قتل ، روستایی ، مرد ، شلیک ، گلوله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار