كتاب و بسته آموزشي مجموعه داستاني "آواي پارسي" در شبكه سحر تدوين مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛  اين بسته آموزشي در قالب دو جلد كتاب و 10 عدد دي وي دي برنامه و همچنين پكيج دي وي دي مولتي مديا تنظيم و تدوين مي شود و در دسترس اردوزبانان علاقمند به زبان فارسي قرار خواهد گرفت .

سيد علي ابوطالبي نويسنده، تهيه كننده و كارگردان "آواي پارسي" در ادامه به آماده سازي 30 قسمت از اين مجموعه اشاره كرد و افزود: همزمان با تدوين، مراحل زيرنويس اين مجموعه به زبان هندي نيز در حال انجام است و با اتمام ترجمه آن توسط قمر عباس زيدي، زيرنويس آن به زبان هاي فارسي و اردو صورت خواهد گرفت .

مجموعه تلويزيوني "آواي پارسي" با نقش آفريني راويش زيدي، پرستو الرحمن و جمعي از بازيگران ايراني از جمله مهدي اميني خواه، ليلا بوشهري، زهرا اويسي، عليرضا عليا، مژگان ترانه و جواد عاقبت بين، قصه زوج اردوزباني به نام هاي "سميرا" و "دانيش" را به تصوير مي كشد كه براي انجام تحقيق در مورد ساخت مجموعه اي مستند به ايران سفر مي كنند و در طول اقامت در ايران و سفر به شهرهاي مختلف كشور و ارتباط با دوستانشان در ايران، به آموزش زبان فارسي به اردو‌زبان ها مي پردازند.

اين مجموعه در 52 قسمت 25 دقيقه اي در حال توليد است و امير جاوداني زرين (دستيار اول كارگردان و برنامه ريز)، عليرضا وكيلي و اسماعيل مقصودي (مدير توليد) عوامل تهيه و توليد آن هستند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار