رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی از حضور 1895 بازرس و ناظر افتخاری در اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ناصر فخرموحدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 1895 بازرس و ناظر افتخاری در اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در خراسان‌رضوی حضور دارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی افزود: 212 بازرس اصناف و یک‌هزار و 683 ناظر افتخاری در استان، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان را اجرا می‌کنند.

وی تصریح کرد: تمرکز این طرح که از چهارم تیر ماه امسال تا 15 مرداد ماه در استان اجرا می‌ شود، بر کالاهای پر مصرف و مورد تقاضای ماه مبارک رمضان است و مردم می‌توانند گزارشات و شکایات خود را از طریق تلفن ستاد خبری 124، سامانه پیامک 30008124 و صندوق‌های 124 مستقر در شهر مقدس طرح و پیگیری کنند.

فخرموحدی افزود: در سطح استان از ابتدای طرح تا 29 تیر ماه، بیش از 43 هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی، انجام و 3 هزار و 565 فرم گزارش بازرسی برای واحدهای متخلف به ارزش 6.15 میلیارد ریال تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است./ج1

برچسب ها: رمضان ، بازرس ، افتخار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.