بیستمین روز نمایشگاه بین المللی قرآن روز گذشته در حالی سپری شد که همزمانی آن با میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) حال و هوای ویژه ای به آن داده بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از آتش بازی ابتدای راهروی ورودی شبستان که شروع کنیم تا پخش گزیده ای از مولودی های مرتبط با شب عید به همراه شیرینی و هدایا، همه و همه شور و شعف خاصی را به بازدید کنندگان انتقال می داد.

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در بیستمین روز خود با استقبال بسیار زیادی مواجه به طوری که حضور پرشور بازدید کنندگان از نمایشگاه قرآن آشکارا قابل ملاحظه بود.

داخل نمایشگاه که می شوی، خوب که گوش کنی نوای دلنشین اذان و تلاوت نورانی آیات قرآنی از دل دستگاه های پخش صوت در هر گوشه نمایشگاه شنیده می شود.

بیستمین روز نمایشگاه قرآن با برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی و نشست های تخصصی با حضور کارشناسان و صاحب نظران امر در بخش ای مختلف برپا و قرآن دوستان از همه اقشار مختلف مردم برای بازدید از نمایشگاه آمدند.خرید کتب قرآنی، سی دی های آموزشی، بازدید از غرفه های مختلف بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن، حضور در برنامه های جنبی نمایشگاه و تهیه محصولات و نرم افزارهای قرآنی و اقدام مربوط به فرم های عفاف و حجاب از جمله برنامه های مردمی است که روزهای داغ مرداد ماه تهران، یک به یک به بخش ها و غرفه های نمایشگاهی سر می زنند و مخاطب آن از قشر و طبقه خاصی نیست.

گفتنی است بیست یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن از 14 تیرماه آغاز به کار کرد و به مدت یک ماه میزبان قرآن دوستان خواهد بود./ل
برچسب ها: قرآن ، مقدس ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار