كتاب‌های پرفروش سوره مهر از ابتدای سال تاكنون اعلام شدند كه بر این اساس چهارگانه‌های فاضل نظری «گریه‌های امپراطور»، «اقلیت»، «آن‌ها» و جدیترین سروده فاضل نظری«ضد» در صدر این آمار قرار دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره مهر، «گریه‌های امپراطور»، چاپ بیست‌ونهم، «اقلیت» چاپ بیست و ششم ،«آن‌ها» چاپ بیست و هفتم و «ضد» اخیرا چاپ دوازدهم خود را تجربه كرده‌اند. 
 
گفتنی است «ضد» در حالی از اواسط اردیبهشت امسال به جمع كتاب‌های سوره مهر پیوسته است كه از همان روزهای نخست عرضه‌اش در نمایشگاه بین المللی كتاب مورد استقبال بی‌نظیر مخاطبان واقع شده بطوریكه این اثر در پایان نمایشگاه سومین چاپ خود را تجربه كرد. 
 
همچنین طبق اعلام بازرگانی سوره مهر بعد از مجموعه «ضد»، «نورالدین پسر ایران» خاطرات نورالدین عافی، «لشگرخوبان» خاطرات مهدیقلی رضایی، «دختر شینا»، «كالك‌های خاكی» خاطرات‌عزیز‌الله جعفری، و «پایی كه جا ماند» خاطرات خودنوشت سید ناصر حسینی‌پور، در زمره پرفروش‌های سوره مهر قرار دارند. 
 
همچنین «رفاقت به سبك تانك» و «فرزندان ایراینم» داود امیریان نیز جزو كتاب‌های پرفروش سوره مهر در حوزه كودك و نوجوان قرار دارند./ي2
برچسب ها: سوره مهر ، فاضل نظری ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار