مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار این تیم با تراکتور سازی در هفته اول لیگ جذابیت های زیادی را در پی خواهد داشت.

سید مهدی سيد صالحی مهاجم جدید سرخ پوشان پایتخت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قبل از شروع مسابقات تمرینات منظمی را در دو نوبت صبح و عصر داشتیم و برنامه های بدنسازی و تاکتیکی تیم به خوبی انجام شد.

وی در خصوص این تیم مقابل تیم سابقش افزود: من یک سال خوب را در تراکتور سپری کردم و تشکر ویژه ای از مردم خون گرم تبریزی دارم که در طی مدت حضور من در این تیم همواره یار و پشتیبان من بودند و امیدوارم تیمشان نتایج خوبی را در مسابقات پیش رو کسب کند.

وی ادامه داد: بازی امشب یک بازی سخت و حساس برای هر دو تیم به حساب می آید هم تراکتور هم پرسپولیس جزو مدعیان قهرمانی هستند و مسلما این بازی جذابیت های  زیادی را به همراه خواهد داشت.

 وی در خصوص  انتقادش به تیم پرسپولیس و حواشی مربوط به آن به خبرنگار ما گفت: من به این تیم آمده ام تا بتوانم  سهم کوچکی در موفقیت های این تیم بزرگ و مردمی داشته باشم انشاء الله خدا کمکم کند و بتوانم پیش هواداران رو سفید شوم.

وی در خصوص هدف و برنامه ریزی تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آتی افزود: انتظار هواداران از ما فقط  قهرمانی است و تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا انتظاراتشان را برآورده کنیم.

 گفتنی است: دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز  از هفته اول لیگ برتر خلیج فارس ساعت 22 امشب در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد./آق
برچسب ها: صالحی ، پرسپولیس ، تراکتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار