فرماندار زاهدان گفت: احداث مجتمع‌های فرآوری و سردخانه بزرگ در حاشیه کلان شهرستان زاهدان به عنوان یک نیاز ضروری است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عباسعلی ارجمندی در جمع مدیرعامل و عده‌ای از سهامداران مجتمع هامون ثمر اظهار داشت: در خدمتگزاری، به همه مردم نگاه یکسان داشته و تفاوتی میان هیچ‌کس قائل نیستیم.

این مسئول افزود: خدمت بی‌منت به آحاد مردم، نعمتی الهی برای خود و مسئولان شهرستان میدانم و با توجه به اینکه خدمتگزاری به مردم افتخاری حقیقی است.

فرماندار زاهدان همت بلند و مضاعف در خدمتگزاری را موجب برکات بیشتر برشمرد و گفت: همت برای تحقق حماسه اقتصادی نیازمند کار مضاعف است ضمن اینکه کار مضاعف در پرکاری خلاصه نمی‌شود بلکه به معنای کار کیفی، دقیق، برنامه‌ریزی شده، کارشناسی شده، مستمر، پیگیر و همراه با مشورت است.

ارجمندی ادامه داد: پیگیری مسئولان، تعیین مقطع زمانی مشخص برای تحقق برنامه‌ها و اولویت‌بندی از ضروریات پیشرفت شهرستان زاهدان است.

وی متذکر شد: احداث مجتمع‌های فرآوری و سردخانه بزرگ در حاشیه کلان شهرستان زاهدان به عنوان یک نیاز و ضرورت مرکز استان برای نگهداری محصولات غذایی و مقابله با حوادث و شرایط اضطراری، روند مثبتی است که با کمک بخش خصوصی و حمایت‌های دولت در حال راه‌اندازی است.

سرمایه‌گذار طرح بزرگ مجتمع فرآوری و سردخانه‌ای 7 هزار و 500 تنی هامون ثمر زاهدان نیز در این جلسه گفت: این پروژه در یک عرصه پنج هکتاری از سال 84 آغاز و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد تومان که 4 میلیارد تومان تسهیلات از بانک کشاورزی در اختیار این شرکت قرار گرفت و بقیه سهم آورده سهامداران بوده، در حال احداث است.

محمدرضا احسان‌فر اذعان داشت: طرح احداث سردخانه 2 مداره با دمای 3750 بالای صفر و 3750 زیر صفر است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.