انتشار گزارشهايي در خصوص آغاز تحريم توليدات شهرک نشينان صهيونيستي کرانه باختري رود اردن و شرق بيت المقدس در هلند ، انتقادهايي را در فلسطين اشغالي به دنبال داشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري آلمان ،  روزنامه "تروو" هلند در گزارشي از تصميم سوپرمارکتهاي زنجيره اي در هلند براي عرضه نکردن توليدات وارداتي از اين شهرکهاي صهيونيستي خبر داده بود.  
روزنامه "يديعوت آحارانوت" به نقل از وزارت امور خارجه رژيم صهيونيستي اعلام کرد : اين اقدام موجب مي شود مشکلي که براي حل آن تلاش مي کنيم وخيم شود.
روزنامه هلندي تروو افزود : دو شرکت وارد کننده اين محصولات بازگرداندن توليدات شهرکهاي اسرائيلي را بررسي مي کنند.
روزنامه "هاآرتص" اسرائيل در همين خصوص بر اساس نامه اي که به دست آورده است فاش کرد : کاترين اشتون مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا براي جمع آوري حمايت سازمانهاي مرتبط در اتحاديه اروپا به منظور قراردادن برچسبهايي مشخص کننده بر اين محصولات شهرکهاي اسرائيلي تلاش مي کند. اين اقدامات خشم اسرائيل را برانگيخته است.  
اروپاييها تلاش مي کنند سرمايه گذاري يا اعطاي مجوز يا جايزه به هر نهادي را که در کرانه باختري رود اردن فعاليت مي کند ممنوع کنند.  
بر اساس اين گرايش اروپاييها ، هر گونه توافق جديد بين اسرائيل و اتحاديه اروپا بايد بندي را شامل شود که گروههاي يهودي در کرانه باختري رود اردن ، شرق بيت المقدس و بلنديهاي جولان را جزء خاک اسرائيل به شمار نياورد.  







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار