مدیرکل امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد کشور از کمک 200 میلیارد تومانی حامیان به ایتام زیرپوشش این نهاد در سال گذشته خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، نوروزی‌جعفری گفت: میزان کمک‌های حامیان در سال گذشته نسبت به سال پیش از آن40 درصد رشد داشته است.
وی افزود: هدف‌گذاری امسال امداد در زمینه جذب حامیان رشد 100 درصدی است که در این راستا برنامه‌ریزی‌های خاص انجام شده که برگزاری جلسات هم‌اندیشی با حامیان است.
مدیرکل امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد گفت: 8 هزار و 500 نفر در زیر چتر بیمه‌های آتی قرار گرفته‌اند و توسعه بیمه‌های آتی می‌تواند نقش بسزایی در توانمندی خانواده‌های نیازمند و خروج آنان از زیر پوشش خدمات مستمر این نهاد باشد.
نوروزی‌جعفری در ادامه به سایر خدمات امداد در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و اضافه کرد: اهدای بیش از 80 هزار فقره جهیزیه و هدیه کمک ازدواج به مددجویان و غیرمددجویان نیازمند در سراسر کشور خبر داد.
مدیرکل امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد در پایان از پرداخت 273 فقره وام قرض‌الحسنه به نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این نهاد در سال گذشته خبر داد و گفت: برای 87 هزار و 300 مورد معافیت از انشعابات برق، آب و گاز در سال گذشته برای مددجویان گرفته شده است./س
برچسب ها: ایتام ، رشد ، وام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.