بازيگر سريال "خروس" گفت: شگردهاي‌خاص "سعيد آقاخاني" منجر به بازي گرفتن از بازيگران سريال "خروس" به نحوي هنرمندانه شده است.

"سيروس ميمنت"(بازيگر نقش دكتر در سريال "خروس" شبكه2) در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: سريال "خروس" فضاي‌خوبي داشت و "سعيد آقاخاني" مانند هميشه، باانرژي و باحوصله و با شگردهاي‌خاص خودش، از بازيگران بازي مي‌گرفت.

وي اظهار داشت: در اين سريال ايفاگر نقش دكتري هستم كه در واقع دكتر نيست و تنها كارهايي مانند حجامت را انجام مي‌دهد و در ادامه با پيش رفتن در مسير داستان، زواياي بيشتري از شخصيت اين دكتر براي مخاطب، به تصوير كشيده مي‌شود.

"ميمنت" با اشاره به كيفيت شخصيت‌پردازي در سريال "خروس"،‌ گفت: در رابطه با كيفيت شخصيت‌پردازي در سريال "خروس"، نكته حائز اهميت اين است كه گروه كارگرداني، به واقع زحمت خود را كشيد و بازيگراني چون "يوسف تيموري" و "كريم اكبري مباركه" به خوبي سر جاي خود قرار گرفته بودند.

وي خاطر نشان كرد: يكي از دلايلم براي پذيرفتن اين نقش، فيلمنامه اين سريال بود كه با خواندن آن، ايفاي نقش را به جاي يكي از شخصيت‌هاي اين سريال پذيرفتم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار