بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند گفت: جای تاسف است که در لیگ حرفه ای باشگاهی به دلیل عدم موفقیت در جذب بازیکن دیگر تیم ها را مورد اتهام قرار دهیم.

طاها مرتضوی بازیکن ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فروردین ماه سال جاری مسئولان باشگاه فرش آرا نخستین بار با من تماس گرفتند تا فصل جدید در خدمت این تیم باشم، مذاکرات زیادی انجام گرفت که منجر به جلب نظرم برای حضور در این تیم شد اما در این زمان از 3 باشگاه دیگر نیز پیشنهاداتی داشتم به همین دلیل با مدیر عامل فرش آرا  توافق کردیم در صورتیکه مبلغ پیشنهادی دیگر تیم ها با قرارداد فرش آرا برابری می کرد یا حتی تا 10 میلیون بیشتر بود، در این تیم بمانم اما در صورتی که باشگاهی با اختلاف قیمت بسیار بالا خواستار همکاری ام شد، پیشنهادش در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: عادت زیر پا گذاشتن تعهداتم ندارم در موقعیتی که فرش آرا گزینه اصلی ام بود با پیشنهاد دیگری مواجه شدم که فرش آرا را ترجیح دادم، تا اینکه قبل از اعزام تیم ملی به چین گیتی پسند رقم بسیار مناسبی برای حضورم در تیم تعیین کرد که جواب رد به چنین پیشنهادی غیر منطقی بود از سوی دیگر قصد داشتم با یک مربی حرفه ای رقابت های لیگ را آغاز کنم که این فاکتور در فرش آرا به چشم نمی خورد اما اطمینان داشتم گیتی پسند برای حضوری موفق در رقابت های جام باشگاه ها و قهرمانی در لیگ برتر مربی نامداری را در اختیار می گیرد.

مرتضوی در ادامه بیان داشت: بازیکن در تصمیم گیری آزاد است، من شرایط باشگاه گیتی پسند را به فرش آرا ترجیح دادم و این در حالی بود که قراردادی امضا نکردم و برای اعلام نظر نهایی فرصت داشتم. به عنوان یک بازیکن ملی کار با مربی حرفه ای که در تیم ملی نیز حضور داشته جزو اولویت هایم قرار داشت. البته پس از بازگشت به تهران طی تماس با مدیر عامل فرش آرا وی را در جریان قرار دادم که به مدت حرفه ای و منطقی از این تصمیم استقبال شد زیرا مسئولان فرش آرا آگاهند که قادر به رقابت با قدرت نقل و انتقالات گیتی پسند نیستند.

وی خاطر نشان کرد: حاشیه های ایجاد شده در مورد جذب بازیکن جالب نیست ما بادی حرفه ای گری را بیاموزیم . گمان می کنم من و دیگر بازیکنان به حدی از آگاهی رسیده ایم که تصمیمات مستقلی اتخاذ کنیم حتی بدون اینکه حضور مربی باشگاهی در تیم ملی تاخیری در این تصمیمات داشته باشد برای رفع هر گونه ابهام باید بگویم قبل از سفر به چین تصمیم نهایی خود را برای پیوستن به گیتی پسند گرفته بودم/آق
برچسب ها: قصد ، اولویت ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار