در نشستی با حضور مسئولان بنیاد مسکن، ثبت اسناد و آموزش و پرورش مقرر شد بنیاد مسکن پرونده‌های ثبتی آموزش و پرورش را تا 15 مرداد تکمیل کند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر صبح امروز در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاک استان برای صدور اسناد مالکیت آموزش و پرورش تصریح کرد: به منظور تعیین تکلیف و صدور اسناد مالکیت املاک آموزش و پرورش واقع در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر، جلسه‌ای در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

ابراهیم فرزانه افزود: در این نشست در خصوص صدور اسناد مالکیت آموزش و پرورش واقع در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار متر تصمیماتی اتخاذ شد.

وی بیان کرد: بر همین اساس تمام پرونده‌های ثبتی را بنیاد مسکن باید تا تاریخ 15 مرداد امسال تکمیل و برای صدور سند مالکیت به اداره ثبت اسناد و مالکیت تحویل دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اضافه کرد: همچنین با توافق طرفین مقرر شد تمام پروژه‌های بنیاد مسکن به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت با اعلام به شهرستان‌ها به جریان انداخته و حسب مصوبه به شماره 127 شورای آموزش و پرورش پس از اعلام، سر جمع هزینه‌ها و تامین اعتبار توسط معاونت برنامه‌ریزی استانداری پرداخت شود./ج1

برچسب ها: پرونده ، انقلاب ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.