معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 از برگزاری جشن باشکوه میلاد امام حسن مجتبی (ع) تحت عنوان آیینه رحمان و رحیم خبر داد.

مهدی تیموری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به مناسبت میلاد باشکوه امام حسن مجتبی (ع) و همزمان با هفته اکرام و ایتام، جشن با شکوه میلاد امام حسن مجتبی با حضور 600 نفر از اعضا برگزار خواهد شد.
وی افزود: این جشن با حضور ایتام و زنان سرپرست خانوار ونیازمندان 2 مرداد ماه درسالن فدک مجاور معاونت امور اجتماعی و فرهنگی قبل از افطار آغاز و تا حدود ساعت 21: 30 ادامه خواهد داشت.
تیموری در ادامه تصریح کرد: جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور گروه های مختلف کودکان، مجریان  تلویزیونی و با اجرای برنامه های مدیحه سرایی، سخنرانی، مسابقه و . . .  با رویکردی ایجاد شور و نشاط دینی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این برنامه تحت عنوان آیینه رحمان و رحیم در مساجد محوری منطقه برگزار می شود، اظهار داشت: این جشن با همکاری مسئولین شهرداری منطقه و شورا یاران و با مشارکت دبیران و مدیران محلات و خانواده معظم شهدا برگزار می شود.
تیموری در پایان خاطر نشان کرد: اجرای برنامه ها در مساجد منطقه 16 و برپایی غرفه های فرهنگی از دیگر برنامه های منطقه 16 به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع ) است./ل

برچسب ها: افطار ، شهدا ، فدک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار