مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی طی ملاقات با مسئولان فدراسیون فوتبال تمام بدهی هایی که ملزم به پرداخت آنها بود پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یک مقام آگاه در تیم تراکتورسازي، مسئولان تیم تراکتورسازی در حالی بدهی های مربوط به خود را پرداخت کردند که هنوز این باشگاه چند طلب کار دیگر دارد.

گویا چند بازیکن دیگر به خاطر مبالغی از تیم تراکتور شکایت کرده اند ولی توافقاتی با این نفرات انجام شده است و به محض واریز پول به حساب باشگاه به آنها پرداخت می شود.

پیش از این کمیته انضباطی طی اعلامی به تمام باشگاههای بدهکار تیم تراکتورسازی را نیز به پرداخت پولهایی که بدهکار بود محکوم کرد. از این رو حمید زینی زاده با جلب رضایت شاکیان خود را رفع اتهام کرده و در صدد رفع این مشکل برآمد.

تراکتوری ها همچنان در پی اسپانسر مسئولان تیم تراکتورسازی همچنان در پی مذاکره با چند شرکت تجاری هستند، در حالی که این تیم با دو اسپانسر دولتی و خصوصی قرارداد بسته است همچنان در پی مذاکره با چند شرکت دیگر است تا مبالغ درآمد خود را افزایش دهد.

از این رو مذاکره مسئولان این تیم با چند شرکت تجاری ادامه دارد و ممکن است در بازی چهارشنبه (فردا) چند نام تجاری دیگر روی پیراهنهای تراکتورسازان نقش بندد.

گفتنی است در صورتی که این مذاکرات تا قبل از بازی با پرسپولیس به نتیجه نرسد در رقابتهای بعدی از این اسپانسرها استفاده خواهد شد./مح
برچسب ها: بدهی ، تراکتورسازی ، تسویه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار