مدیر بهداری سپاه شهرستان دامغان گفت: اعزام سه تیم پزشکی به هفت منطقه محروم دامغان در روستاهای بادله، کوه‏زر،کلو، شیمی، توچاهی، نوا و حسینان انجام شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمدعلی صرفی اظهار کرد: اعزام پزشکان با ارائه خدمات و بسته‌های پزشکی رایگان به مردم محروم این مناطق انجام شد.

وی فعالیت‏های انجام شده بهداری سپاه دامغان را برپایی چندین پایگاه سلامت به مناسبت هفته سلامت، جشن میلاد کوثر و مراسم فاطمیه اعلام کرد.

مدیر بهداری سپاه شهرستان دامغان از دیگر اقدامات انجام شده را برپایی ایستگاه سلامت در نماز جمعه، ارائه خدمات و مشاوره‏های پزشکی در مراکز عمومی برای بسیجیان و افراد دیگر عنوان کرد.

صرفی افزود: برگزاری دو همایش بهداشتی با حضور کلیه پاسداران با موضوع بهداشت روان و همایش ویژه خانواده‌های پاسدار با موضوع روزه و سلامتی نیز امسال صورت گرفت که با استقبال خوب پاسداران و خانواده‌های آنها همراه شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه‏های بهداشتی و تقدیر از فعالان عرصه بهداشت و درمان، توزیع پمفلت‌ها و بروشورهای بهداشتی نیز از اقدامات مهم در این واحد بوده است.

مدیر بهداری سپاه شهرستان دامغان از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های بهداری سپاه را اعزام گروه‌های امداد و نجات در اردوهای راهیان نور و سالگرد ارتحال امام (ره) عنوان کرد.

صرفی افزود: امکانات بهداشت و درمان در هر دستگاه اتوبوس فراهم بوده است که افراد اعزام شده دوره آموزشی را قبل از اعزام گذرانده‌اند.
برچسب ها: سمنان ، دامغان ، پزشکی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.